گوناگون

بررسی جز به جز طرح وام قرض‌الحسنه بانکها؛

دریافت وام ۳۰۰ میلیونی کدام بانک راحت تر و به صرفه تر است؟+ فیلم

دریافت وام ۳۰۰ میلیونی کدام بانک راحت تر و به صرفه تر است؟+ فیلم

اجرای طرح وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی بانکها با محورت بانک ملی ایران با استقبال قابل توجه مشتریان مواجه شده است..

به گزارش خبرنگار ما، این روزها شاهد تبلیغات گسترده طرح پرداخت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی در سطح شهر و حتی تلویزیون هستیم؛ تبلیغاتی که رقابت بزرگی بین بانکهای کشور ایجاد کرده است.

در این میان، این پرسش مطرح است که دریافت وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون تومانی کدام بانک راحت تر و به صرفه تر است؟

بررسی های میدانی خبرنگار ما از نحوه دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک ملی با نام طرح مهربانی و مقایسه این طرح با سایر طرح های قرض الحسنه بانکها همچون سپه، گردشگری، کشاورزی و بانک قرض‌الحسنه مهر نشان می دهد دریافت این نوع وام از بانک ملی هم راحت تر و هم به صرفه تر است.

در واقع مقایسه جز به جز طرح وام قرض‌الحسنه بانک ملی ایران با طرح سایر بانکها حکایت از آن دارد که در بانک ملی‌ با حداقل گردش‌حساب و با بیشترین ماه‌های بازپرداخت راحت می توان وام گرفت. (جزییات بیشتر در فیلم)

خلاصه اینکه براساس طرح مهربانی بانک ملی، برای دریافت این وام نیازی به ارایه ضامن نیست و مشتریان با رتبه بندی الکترونیکی و سیستمی وام ۳۰۰ میلیون تومانی را در حداقل زمان ممکن(کمتر از یک ماه) دریافت می کنند، این در حالی است که  در طرح برخی بانکها ارایه ضامن از شروط پرداخت وام اعلام شده است.

جزییات طرح چیست؟

طرح‌ مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد 4 درصد وام دریافت کنند.

در طرح مهربانی ملی (https://bmi.ir/landing/mehrbani) هر یک از متقاضیان و واجدین شرایط دریافت وام، با افتتاح حساب قرض‌الحسنه(اشخاص حقیقی و حقوقی)  به صورت حضوری و غیر حضوری (در سامانه بام) و ارائه یک ضامن،  وام خود را دریافت کنند.

این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از یک ماه تا 12  ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را با کارمزد 4 درصد و با  بازپرداخت  6 تا  60 ماه را  دارند.

به عبارت دیگر، متقاضیان دریافت وام قرض الحسنه مهربانی ملی می توانند با مراجعه به  لینک محاسبه گر سپرده و تسهیلات ،  با توجه به مدت ماندگاری و زمان بازپرداخت، از میزان مبلغ این وام مطلع شوند.

در این بخش متقاضی باید گزینه سپرده را انتخاب و سپس در قسمت مبلغ سپرده ، مبلغ مورد نظر را درج و بر روی کلید محاسبه کلیک نماید تا اطلاعات کامل برای مشتری مشخص شود.

طرح‌ مهربانی از جمله طرح‌های جدید اعطای وام قرض الحسنه در بانک ملی ایران است که مشتریان و متقاضیان وام می توانند در کمترین زمان ممکن تا سقف سه میلیارد ریال (300 میلیون تومان) با یک ضامن و با کارمزد 4 درصد وام دریافت کنند. این طرح امتیازی است و مشتریان براساس مبلغی که از ۱ ماه تا 12 ماه سپرده گذاری کرده اند امکان دریافت این وام را دارند. مشتریان و متقاضیان وام می توانند  با مراجعه به هریک از شعب بانک ملی ایران و یا از طریق سامانه بام به صورت غیر حضوری افتتاح حساب کرده و از مزایای این طرح بهره مند شوند.

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    هیچ کدام ، باز هم مال از ما بهتران هست !!!!!!

  • کارمند ساده

    به به به نظام یکدست ارائه تسهیلات در بانک ها ی دولتی و غیر دولتی ؛ بعد از نزدیک به 50 سال از عمر نظام.... تاکی باید ترک فعل و سیاسی کاری و ...مدیران این بخش را جمهور ملت ایران تحمل کنند....

  • سعید بزرگزاد

    همه بانکها میگن پول سپرده کنید حداقل ۳ماه این نشانه ورشکستگی بانکی هست که امسال هم این دروغ را خیلی قشنگ مهندسی کردن برا جمع کردن نقدی مردم دیگه خرید سکه و ماشین و مسکن جواب نمیده خدا به هم رحم کنه

  • پویا

    هرکی ۱۲ یا ۱۶ ماه میخوا پولش بخوابه نخوابونه بهتره چون اون موقع با ۳۰۰ تومن میتونی ی شکلات بخری مرسی از حُسن نیتتون.ایشالا ب یاری حق بخاطر امیدواری الکی مردم محتاج نون شبتون بشین

  • محمدرضا خدادادی

    سلام
    دروغ تحویل مردم ندید
    ضامن میخواد
    توی ضامن هم خیلی سخت میگیره
    مثلا اگر کسی رتبه اعتباری D داشته باشه باید ضامنش رتبه A داشته باشه

  • رصا

    ...
    رفتم بانک میگه ۱ میلیارد سپرده باید بزاری

  • بهار

    سلام شما با سپرده میخواین یه وام ۸۰ م باسود ۲۷ درصد بهم بدین بعد از چند ماه کارکرد حساب باز حالا میخواین ۳۰۰ بدین ۴ درصد جالبه اگه از قبل حساب داشته باشی هم نمیدن بای حسای جدید باز کنی که بهت بدن چقدر دیگه مردمو یابو فرض کردن

  • امیر امامی

    بانکی که برای مشتریسقف برداشت تعیین می‌کنه اونهم با توجه به کارکرد حساب قطعا ورشکسته است

  • محسن

    بانک ملی وامهای 23 درصدش رو با هزار اما واگر و ضامن میدن وای به حال وام قرض الحسنه. وام معمولی ۲۳ درصد نمیده حالا میاد وام قرض الحسنه بدون ضامن بده به ما؟ فقط می خواد آخر سال پول مردم رو جمع کنه و بعد از سال هزار تا سنگ میذاره جلو پای مردم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار