گوناگون

افزایش قیمت حامل‌های انرژی از سال آینده

پارسینه: وزیر نیروگفت: افزایش بهای آب و تعرفه برق با اجرایی شدن طرح و تصمیم هیئت دولت از سال آینده انجام خواهد شد.

وزیر نیرو امروز به‌منظور بازدید از پروژه‌های آب‌رسانی و رسیدگی به مشکلات موجود به منطقه اورامانات سفر کرد.

در این سفر استاندار کرمانشاه و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند و بازدید از سدهای هیرویی و داریان، بررسی مشکل آب شرب شهرهای پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث‌باباجانی و روستاهای منطقه اورامانات و تسریع در اجرای پروژه‌های آب‌رسانی به این مناطق، پروژه انتقال آب گرمسیری و رفع مشکلات تصفیه‌خانه‌ها و فاضلاب انجام گرفت.

وزیر نیرو در جریان این سفر اظهار داشت: نمایندگان مجلس در بحث افزایش تعرفه برق در مرحله دوم طرح هدف‌مندی یارانه‌ها، سقفی را تعیین کرده‌اند و دولت نیز در این زمینه بررسی لازم را انجام می‌دهد.

چیت‌چیان به اجرای مرحله دوم طرح هدف‌مندی یارانه‌ها در سال 93 اشاره کرد و متذکر شد: افزایش بهای آب و تعرفه برق با اجرایی شدن طرح و تصمیم هیئت دولت از سال آینده انجام خواهد شد.

وی به پروژه‌های متعدد وزارت نیرو در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: با تامین منابع آب جدید می‌توانیم توسعه کشاورزی در استان کرمانشاه را محقق کنیم و با افزایش اعتبارات مورد نیاز سرعت اجرای طرح‌ها را بالا می‌بریم.

منبع: خبرگزاری فارس

ارسال نظر

  • ناشناس

    نه بابا شایعست باور نکنید مگه این کارا با تدبیر و امید جور در میاد؟

  • محمدرضادیداری

    افزایش باشه کاهش نباشه چون ما به افزایش عادت کردیم نه به کاهش

  • نا شناس

    پول برق تعرفه خانگی 200برابر نسبت به ماهی اذر و وابان ماه افزایش پیدا کرده قبلا من 20 هزار تومان توی این فصل می دادم اعلان قبض برق امده 60000هزار تومان مالیات بر ارزش افزوده شده 38هزرار تومان

  • ناشناس

    نهادهاي مردمي بايد جلوي اين افزايش قيمت ها رو بگيرند.
    آيا همه كارهاي ما در حد فوب خليج فارس هست و فقط قيمت سوخت مونده ؟

  • ناشناس

    جهشی که در نرخ برخی خدمات در این چند ماه داشتیم در طول 8 سال دولت احمدی نزاد نداشتیم مثلا هزینه اشتراک برق خانگی در طول دوران 8 ساله احمدی نژاد از 200 هزار تومن تجاوز نکرد اما با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید از مرز یک میلیون تومان تجاوز کرد حالا باز آقای روحانی بیاد و بگه دغدغه ما رفاه مردمه

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار