گوناگون

توضیحات مهم سخنگوی دولت درباره تکلیف افزایش حقوق کارگران

توضیحات مهم سخنگوی دولت درباره تکلیف افزایش حقوق کارگران

سخنگوی دولت در مورد تکلیف افزایش حقوق کارگران گفت: تعیین و تکلیف افزایش حقوق کارگران بر عهده شواری عالی کار است اما رویکرد دولت به عنوان یکی از اعضای این شورای جبران هزینه قشر زحمتکش کارگران است.

 پارسینه:  بهادری جهرمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه، در آستانه سال جدید تکلیف افزایش حقوق کارگران چیست؟ پاسخ داد: تعیین و تکلیف افزایش حقوق کارگران بر عهده شواری عالی کار است و یک سوم از اعضای این شورا را دولت تشکیل می‌دهد.

وی ادامه داد: رویکرد دولت همچون روال گذشته جبران هزینه قشر زحمتکش کارگران است و در عین حال شرایط کارفرمایان را به لحاظ توان اقتصادی، تحقق رشد اقتصادی و استمرار ظرفیت تولیدی و اشتغال‌زایی برای کارگران را در نظر دارد. 

جهرمی توضیح داد: بلافاصله پس از برگزاری انتخابات، مقامات کشور به این استان سفر و مشکلات مردم را پیگیری کردند. البته از آن‌جایی که استاندار سیستان و بلوچستان اختیار تام برای تصمیم گیری در این زمینه را داشت، رسیدگی به بسیاری از چالش‌ها از همان ابتدا پیگیری شد.
سخنگوی دولت در ادامه به چشم‌انداز محیط زیستی  دولت برای کاشت یک میلیارد درخت طی یک دوره چهارساله خبر داد و افزود: تاکنون حدود ۲۵۰ میلیون اصل نهال تولید شده و انشالله طی سال‌های آینده به هدف مذکور نزدیک خواهیم شد.

وی همچنی به تشکیل اولین جلسه ستاد نوروزی از ابتدای هفته اشاره کرد گفت: ۲۴ دستگاه با محوریت وزارت میراث فرهنگی درحال برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی به مردم شریف ایران در سفر های نوروزی هستند. مصداق آن برگزاری جلسه اخیر هیئت وزیران با وزیر راه و شهرسازی بود در راستای بهسازی و نوسازی جاده‌ها بود که در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است؛ بهادری جهرمی در آغاز نشست خبری امروز سه‌شنبه (۱۵ اسفند ۱۴۰۲) از حضور مردم در انتخابت مجلس شورای اسلامی و خبرگان تقدیر کرد. وی ضمن ابراز همدردی با مردم سیستان و بلوچستان در زمینه سیل رخ داده افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت و جبران خسارات مالی آن در حال بررسی است.

 

منبع: تابناک

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار