گوناگون

قیمت سکه و طلا رو به افزایش گذاشت/ بهای جهانی طلا ۴۰ دلار افزایش یافت/ حباب سکه به ۳۶۰ هزار تومان رسید

قیمت سکه و طلا رو به افزایش گذاشت/ بهای جهانی طلا ۴۰ دلار افزایش یافت/ حباب سکه به ۳۶۰ هزار تومان رسید

پارسینه: محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا گفت: با توجه افزایش تقاضا در بازار و همچنیم افزایش نرخ ارز بهای سکه و طلا هم رو بالا رفت.

به گزارش پارسینه ؛ محمد کشتی آرای، کارشناس بازار سکه و طلا در خصوص وضعیت امروز بازار طلای کشور گفت: طی هفته گذشته بهای جهانی طلا تغییراتی مختصری داشت و در محدوه یک هزار و ۷۰۰ دلار در نوسان بود. امروز هر قیمت هر اونس جهانی طلا با ۴۰ دلار افزایش نسبت به روز‌های گذشته به یک هزار و ۷۴۳ دلار رسید. قیمت هر اونس نقره هم با یک دلار و ۲۰ سنت افزاش به ۱۶ دلار و ۷۱ سنت رسید. با توجه افزایش تقاضا در بازار و همچنیم افزایش نرخ ارز بهای سکه و طلا هم رو بالا رفت.

کارشناس بازار سکه و طلا افزود: در بازار امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۷ میلیون تومان، سکه طرح جدید ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و نیم سکه هم باقیمت ۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان داد و ستد شد. ربع سکه هم با قیمت ۲ میلیون و ۶۰ هزار تومان و سکه‌های یک گرمی هم با قیمت یک میلیون و ۳۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلای آب شده ۱۷ عیار با قیمت ۳ میلیون و ۶۵ هزار تومان، یک مثقال طلای ۱۸ عیار با قیمت ۳ میلیون و ۲۳۴ هزار تومان و یک گرم طلای ۱۸ عیار هم با قیمت ۷۰۶ هزار تومان معامله شد.

او در ادامه افزود: یک گرم طلای ۲۰ عیار با قیمت ۷۸۱ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۱ عیار با ۸۲۰ هزار تومان، یک گرم طلای ۲۲ عیار با ۸۵۹ هزار تومان و یک گرم طلای ۲۴ عیار با قیمت ۹۳۷ هزار تومان قیمت‌گذاری شد.

این فعال بازار طلای و جواهر کشور در پایان گفت: در بازار امروز با توجه افزایش تقاضا و همچنین نرخ ارز حباب سکه ۳۶۰ هزار تومان است.
منبع: پارسینه

ارسال نظر

  • ذوالقرنین

    کافی بود با افزایش سرمایه در نمادهای بورسی و جلوگیری از روزنامه های وابسته به رانت طلا خودرو مسکن و جلوگیری از بیسوادان خبرگان جلوی سرازیر شدن نقدینگی به سمت طلا را گرفت.دخالت افراد بیسواد ور با خواری دهه های بانک با چراغ سبز مراجع بیسواد

  • شیرین صفوی

    ذوق کردن داره !!!!! از وقتی که شما و سیف تشریف آوردید آرامش از مسکوکات تشریف برد !!!!!!!!!

  • ناشناس

    فرصتی تاریخی بود سرازیر شدن نقدینگی به بازار بورس اگر از همین نقدینگی برای رونق تولید و کارخانه ها نه ۵ درصد ۵ درصد افزایش قیمت روزانه سهمها استفاده میکردن ۵ درصدهای تصنعی که بعدش ریزش اساسی خواهد بود البته الان فقط اصلاح کرده شاخص بعدش صعود داریم بعد از صعود بعدی ریزشی اساسی
    اما اگر از فرصت ورود نقدینگی برای افزایش تولید و اشتغال استفاده میکردن و هم نقدینگی مهار میشد هم بخاطر رونق تولید و اقزایش فروش قیمتها و تورم کنترل میشد هم مردمی کهوپولشون آورده بودن سود میکردن نه اینکه الان سودهای زیادی کنن بعد یه دفعه سود پول و اصلش و از دست بدن پیوسته و با ریتم منطقی سود میکردن افسوس که هیچوقت اقتصادی فکر نمیکنن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار