گوناگون

شرکت هواوی از افزایش فروش گسترده خبر داد

شرکت هواوی از افزایش فروش گسترده خبر داد

پارسینه: شرکت فناوری چینی هواوی اعلام کرده که با وجود فشارهای ناشی از ممنوعیت تجارت آمریکا ، با افزایش گسترده فروش در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ رو به رو شده است.

شرکت فناوری چینی هواوی اعلام کرده که با وجود فشار‌های ناشی از ممنوعیت تجارت آمریکا، با افزایش گسترده فروش در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ رو به رو شده است.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این شرکت از ژانویه تا ژوئن سال جاری میلادی، ۱۱۸ میلیون تلفن همراه فروخته است که نسبت به سال گذشته ۲۴ ٪ رشد داشته است.

درآمد کل این شرکت چینی نیز با ۲۳ ٪ رشد به ۴۰۱.۳ میلیارد یوان چینی یا ۵۸۸ میلیارد دلار رسیده است. با توجه به‌ای گزارش در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته رشد ۱۵ درصدی را نشان می‌دهد و به عبارتی دقیق‌تر رشد درامد این شرکت در حال تسریع است.

رئیس شرکت هواوی نیز اعلام کرده که گرچه فشار‌های ایالات متحده بر هواوی تأثیر گذاشته است، اما اثرات آن "قابل کنترل" بوده است. اما بد نیست نگاهی سریع داشته باشیم به آمار‌های ارائه شده توسط شرکت هواوی:

درآمد:

با ۲۳ درصد رشد کلی نسبت به سال گذشته به ۴۰۱.۳ میلیارد یوان چینی یا ۵۸۸ میلیارد دلار در سال رسده و درآمد آن نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸، ۱۵ ٪ رشد داشته است.

فروش تلفن:

۱۱۸ میلیون دستگاه، در مقایسه با سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

سود خالص:

فاش نشده، اما حاشیه سود ۸.۷ ٪ است

تجارت ۵G:

هواوی دارای ۵۰ قرارداد ۵G است و ۱۵۰ هزار واحد تجهیزات نصب کرده است.

ایالات متحده هوآوی را در ماه مه در فهرست سیاه خود قرار داد که مؤسسات آمریکایی بدون مجوز‌های ویژه از تجارت با این شرکت منع شدند. ترامپ و دولت وی همچنین هواوی و سایر بنگاه‌های اقتصادی چینی را از کار در زیرساخت‌های مهم شبکه تلفن همراه ۵G منع کرده اند و در حال انجام لابی با متحدان از جمله انگلیس برای انجام همین کار، با موفقیتی مختصر هستند.
منبع: انتخاب

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار