گوناگون

اولین تیر انتقام از بانیان حوادث تروریستی کرمان به هدف خورد

اولین تیر انتقام از بانیان حوادث تروریستی کرمان به هدف خورد

اولین تیر آماج قطعی مجازات مغزهای مفسد حادثه تروریستی کرمان به هدف نشست.

به گزارش پارسینه و به نقل از کانال سپاه قدس؛ اولین تیر آماج قطعی مجازات مغزهای مفسد حادثه تروریستی کرمان به هدف نشست و رهبر گروهک صحابه کشته شد.

ظهر امروز خبری منتشر شد که در آن از کشته شدن مسعود الرحمان، رهبر ارشد سپاه صحابه پاکستان خبر میداد.

سپاه صَحابه بزرگترین گروه تکفیری ضد شیعی در پاکستان است که شاخه نظامی آن لشکر جهنگوی، شیعیان را تکفیر کرده‌ و طی نزدیک به‌ چهار دهه گذشته بیشترین نقش را در خشونت‌های فرقه‌ای و ضد شیعی در پاکستان و افغانستان داشته‌ است.

سپاه صحابه با گروه‌های تکفیری و تروریستی مثل جیش محمد، لشکر طیبه، حرکت المجاهدین، جنبش اسلامی ازبکستان، القاعده، طالبان پاکستان  و داعش شاخه خراسان ارتباط دارد.

نیویورکر گزارش کرده است در سال ۲۰۱۱ رهبر این گروه در نامه‌ای سرگشاده خطاب به شیعیان کویته پاکستان نوشته است: همه شیعیان مستحق مرگ هستند. ما پاکستان را از وجود مردم ناپاک، پاک خواهیم کرد. پاکستان به معنای سرزمین پاکان است و شیعیان حق ندارند اینجا باشند...

سپاه صحابه به‌طور مکرر، شیعیان را غیر‌مسلمان و واجب‌القتل اعلام کرده است.

بر اساس یک تخمین بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۵میلادی، ۱۹۰۰ شیعه در بمب‌گذاری و حملات مسلحانه کشته شده‌اند.

ترور صادق گنجی، رایزن فرهنگی ایران در لاهور و ترور هفت نفر شیعه از جمله محمدعلی رحیمی یک دیپلمات ایرانی از جمله سوابق این گروه است.

بنظر میرسد به فاصله کمی از حادثه تروریستی کرمان هم عوامل و دستهای آلوده به خون مردم کرمان (براساس بیانیه وزارت اطلاعات) دستگیر شدند و هم مغزهای آلوده به مجازات میرسند!

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار