گوناگون

تقدیر امیرعبداللهیان از مواضع مقتدرانه انصارالله در حمایت از مردم فلسطین

تقدیر امیرعبداللهیان از مواضع مقتدرانه انصارالله در حمایت از مردم فلسطین

وزیر امور خارجه ایران که امروز میزبان محمد عبدالسلام در تهران بود، از مواضع قوی و مقتدرانه انصارالله یمن در حمایت از مردم فلسطین قدردانی کرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از فارس؛ حمایت‌های انصارالله از مردم فلسطین که همزمان با جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه همچنان ادامه دارد، با واکنش حسین امیر‌عبداللهیان روبرو شد. او امروز (دوشنبه) ۱۱ دی ماه در تهران و در دیدار محمد عبدالسلام از «موضع قوی و مقتدرانه» انصارالله در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تقدیر و تشکر کرد.

سخنگوی انصارالله و رئیس هیأت مذاکره کننده دولت نجات ملی محمد عبدالسلام که پس از عملیات طوفان الاقصی از ملت‌های مسلمان خواسته بود که در این نبرد سرنوشت‌ساز، از «مقاومت فلسطین» حمایت کنند، در این دیدار از حمایت‌های سیاسی مداوم جمهوری اسلامی ایران از جبهه مقاومت قدردانی کرد.

در پی تشدید حملات صهیونیست‌ها علیه مردم بی دفاع غزه شاهد حملات انصارالله به کشتی‌های اسرائیلی یا مرتبط با این رژیم در دریای سرخ بودیم که با واکنش رژیم صهیونیستی و متحدانش از جمله آمریکا روبرو شد و حتی ائتلاف دریایی در دریای سرخ تشکیل شد که با اقبال هم روبرو نشد. از سوی دیگر رهبر انصارالله هم اخیرا از آمادگی اعزام صدها هزار نفر به فلسطین خبر داد.

عبدالسلام همچنین امروز در دیدار با مشاور ارشد وزیر خارجه درباره اوضاع فلسطین گفت‌‌وگو کرد و دو طرف بر توقف جنایات جنگی رژیم صهیونیستی و برقراری فوری آتش بس دائم و فراگیر تأکید کردند.

امیرعبداللهیان ضمن اعلام حمایت ایران از صلح در یمن و ابراز خرسندی از روند رو به پیشرفت مذاکرات یمن و عربستان سعودی، گفت که ایران همواره از خواست و اراده مردم یمن حمایت می‌کند و عبدالسلام نیز وزیر خارجه را در جریان آخرین تحولات صلح در یمن قرار داد.

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار