گوناگون

استوری کنایه آمیز وزیر ارتباطات پس از شکست ترامپ+عکس

استوری کنایه آمیز وزیر ارتباطات پس از شکست ترامپ+عکس

پارسینه: آذری جهرمی پس از شکست دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا تصویر کنایه‌آمیزی را در استوری به اشتراک گذاشت.

شب گذشته نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا اعلام شد و بر اساس اطلاعات منتشر شده، دونالد ترامپ نتوانست برای چهار سال آینده به عنوان رئیس جمهور آمریکا انتخاب شود و جای خود را به جو بایدن داد. اما به تازگی محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات یک استوری طنز از رای نیاوردن دونالد ترامپ منتشر کرده که به بازی Among Us مربوط می‌شود. این بازی به این صورت است که یک تا سه قاتل در میان هفت گیمر دیگر وجود دارد و قاتل یا قاتل‌ها باید سایر گیمر‌ها را از بین ببرند.

استوری جهرمی نیز نشان می‌دهد شخصیت نارنجی که همان دونالد ترامپ است، توسط شخصیت آبی که کشور آمریکا نامگذاری شده، شناسایی و این شخصیت از بقیه گیمر‌ها درخواست رای دادن برای اخراج وی را دارد. در ادامه استوری آذری جهرمی را مشاهده کنید:
استوری کنایه آمیز وزیر ارتباطات پس از شکست ترامپ+عکس

ارسال نظر

  • شیرین صفوی

    ذوق زده نشو پسر جان بایدن و دمکراتها بدتر از ترامپ حال میگیرن !!!

  • ناشناس

    یکی از آشنایان که 10 روز پیش به ایران رفته بابت طرح ثبت موبایلش به گمرک فرودگاه 2 میلیون تومان پرداخته ... این غارتگری از طرحهای جهرمیست .. فرودگاه را کرده اند سر گردنه با عوارض خروج از کشور و گرفتن پول کلان برای ثبت موبایل مسافر ..امثال تو که جز خفقان و خالی کردن جیب مردم و زندگی در ناز و نعمتی که مستحقش نیستید هدف دیگری ندارند ، صلاحیت اظهار نظر درباره ترامپ را ندارند . ترامپ 4 سال گلوگاه مالی شما و ایادی شما را در منطقه با تحریم ها بست و سوزی به جگرتان گذاشت ، نگفتنی و درمان نشدنی ....همین درد و ننگ برای شما بس که اگر در ایران بین انتخاب ترامپ و تک تک شماها رفراندوم بگذارند ، ترامپ برنده می شود .. بی مزه ، مردم از امثال تو متنفرندو بیگانه را به تو و شرکای چپاولگرت ترجیح می دهند ..

  • ناشناس

    جوجه اردک زشت

  • شیرین صفوی

    ناشناس 21:05 حبف از تمثیل جوجه اردک زشت !!! جوجه اردک زشت نمیدونست بزرگ بشه قوی زیبایی میشه !!!!!! یعنی این میخواد قو بشه !!! هرگز !!!!!!

  • ناشناس

    این همین جوری ترسناک هست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار