گوناگون

نماینده جنجالی امروز در مجلس +عکس

نماینده جنجالی امروز در مجلس +عکس

پارسینه: تصاویری از محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی که بخاطر پخش فیلم فحاشی اش به یک کارمند اداره گمرک، این روز‌ها سوژه شبکه‌های مجازی شده است.

عکس/ نماینده جنجالی امروز در مجلس

منبع: مشرق

ارسال نظر

  • ناشناس

    فیلم این اقا تو تمام دنیا پخش شده و توهینی که به کارمند گمرک کرده چرا با این نماینده برخورد نمیشه

  • ناشناس

    مجلسی که به این مسئله اخلاقی واکنشی نشون نمیده نه مجلس هست نه شورا هست نه اسلامی

  • شیرین صفوی

    باید اینو بیرون بندازن از مجلس

  • ناشناس

    نمایندگان چاله میدونی

  • ناشناس

    اجازه بدیم مسئله ررو از یک زاویه دیگر نگاه کنیم . نماینده مجلس با مدیر گمرک دیداری ازقبل تعبین شده داشته ، مدیر کل به دلایلی سهوی ویا عمدی (الله اعلم )به مدت یک ساعت نماینده بدون هیچ اطلاعی معطل می کند . سوال اینجاست آیا مدیر کل نمی توانست با یک پیامک یا تماس به نماینده خبر دهد که دیدار او ممکن است یک ساعت تعویق بیفتد و شما یک ساعت دیرتر بیایید . قصدم حمایت از آقای نماینده نیست قبول کنیم که بعضی مدیران کل ادارت از مقام و مسئولیت خود سوٕاستفادها !!!می کنند و این تنها مختص دولت تدبیر و امید نیست .
    انشالله در آینده نزدیک برای انتخابات آینده ،احزاب سیاسی حتما باید شناسامه دار شوند و هر کدام از احزاب (اصول گرا ،اصلاح طلب ،اعتدال گرا ....) باید یک سایت مختص به خود داشته باشند و تمامی اعضای آن رزومه دار باشند تا زمان انتخابات مردم انتخاب اصلح داشته باشند .
    ۲: مردم نمایندگانی را انتخاب کنند که دارای مدرک تحصیلی حقوق ،جامعه شناسی و علوم سیاسی باشد .
    ۳: وزارت کشور امکاناتی در اختیار واجدین شرایط رای قرار دهد که یک سال قبل ثبت نام کنند و بعضیها به خاطر یک پرس جوجه کباب یا فروش شناسنامه به مبلغ پنج هزار تومان از انتخابات که گره خورده به سرنوشت مردم است سوٕاستفاده نکنند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار