گوناگون

ترانه احساسی من باید میرفتم از محسن چاوشی+ شعر و موزیک ویدیو

ترانه احساسی من باید میرفتم از محسن چاوشی+ شعر و موزیک ویدیو

پارسینه: پارسینه تلاش می‌کند جهت تأمین سلیقه مخاطبان هنردوست، پربیننده‌ترین موزیک ویدیو‌هایی که در سراسر وب با استقبال چشمگیر مخاطبان ایرانی وبین المللی مواجه شده، در دسترس کاربران قرار دهد. موسیقی‌های منتشر شده با سبک‌های مختلف، از خاور دور تا غرب و موسیقی محلی و شرقی در اشکال متنوع جهت استفاده و تماشای علاقمندان با ذائقه و سلایق گوناگون در نظر گرفته شده که تدریجاً بر روی خروجی قرار داده خواهد شد.

مثل چشمه‌ها نبود مثل آسمون نبود
اونکه دیوونم کرد لایق جنون نبود
همه چی دروغ بود همه چی نقاب بود
بخت خوش خیال من خواب خواب خواب بود
من باید میرفتم با قطاری که برام
آخرین گلوله‌ی آخرین خشاب بود
من باید میرفتم زود زود زود زود
یکی تو خاطره‌ها زخم برداشته بود
نمیدونم قلبم واسه چی ول کن نیست
من تمومش کردم زندگی ول کن نیست
با همین حال خراب با دل وامونده
از همه بریده و از همه جا مونده
من باید میرفتم با قطاری که برام
آخرین گلوله‌ی آخرین خشاب بود
من باید میرفتم زود زود زود زود
یکی تو خاطره‌ها ضعف برداشته بود

ارسال نظر

  • مریم اسماعیل پور

    من هم موافق هستم

  • ایرانی

    چندش آورترین و حال به هم زن ترین آدم در ایران !!!

    گلزاری که تمام مدت ممنوع الکار بوده به قول خودش ممنوع الکارترین بوده این همه مدت این همه پول بی اندازه بی سرو ته و بی انتها رو از کجا آورده ؟!!
    از بانک ها اختلاس کرده ؟؟
    حالا رقمش چقدر هست ؟
    با پول ها فرار کرده رفته دبی ؟؟
    دبی خوش گذشته ؟ خوش میگذره ؟
    حالا چرا با وجود چندین بار ازدواج و چند فرزند این همه وقت خودش رو مرد مجرد تنها جا زده ؟؟!! می خواست از بقیه هم سواستفاده کنه ،؟؟ سالها از ازدواجش می گذاره صدبار هم به همسرش به اشکال مختلف خیانت کرده اونوقت میاد عقد آریایی می کنه و قسم وفاداری می خوره ؟؟!!
    حالا چرا باهر کسی که دم دستش بوده وارد رابطه شده یا ازدواج کرده ؟ هیچ آدم درست و حسابی باهاش وارد رابطه نشد و ازدواج نکرد ؟؟!! فقط می خواست بازار گرمی کنه و برای سیاهی لشکر بود ؟؟! و جذب لایک و فالوور ؟؟!!! با هر فاحشه ای وارد رابطه شده ؟؟!!
    تمام زندگیش کلاهبرداری و حقه بازی و مخفی کاری هست ؟؟
    هم مالی هم عاطفی و جنسی ؟؟؟

    آدم وقتی می بینه یه آدمی مثل گلزار برای رسیدن به موفقیت و ثروت و محبوبیت و شهرت و قدرت دست به چه کارهایی زده !!! دست به هر کاری میزنه !! مات و مبهوت و متحیر میشه !!! از دنیا ناامید میشه ! از زندگی ناامید میشه ! از این سرزمین و مردمش نا امید میشه !!! آدم اصلا از این جور آدمها انتظار چنین کارهایی رو نداره !!! یه آدم یه مرد باید خیلی خیلی حقیر و درمانده باشه که دست به چنین کارهایی بزنه !!!
    عجیب تر و حیرت آور تر این بوده و هست که هنوز فیلم های چنین آدمی پخش میشه و هنوز توی تیزر های تبلیغاتی حتی توی رسانه ی ملی چنین آدمی حضور داشته حضور داره !!!! بنر تبلیغاتی چنین آدمی هنوز وجود داره !! توی فضای مجازی چنین آدمی به اشکال مختلف اظهار فضل می کنه !!!!

    اینکه کسی ازدواج کنه یا نکنه یا یه همسر داشته باشه یا دوتا داشته باشه یا دوست دختر داشته باشه یا نداشته باشه پول و ثروت زیاد داشته باشه یا نداشته باشه فرزند داشته باشه یا نداشته باشه ! اینا به خودش مربوطه ! ولی اینکه کسی حقه بازی فریبکاری دورویی و پنهان کاری و کلاهبرداری کنه و برای کسب محبوبیت قدرت ثروت شهرت رابطه ویکسری امتیازات
    به راه های غیر اخلاقی غیرانسانی و غیرقانونی متوسل بشه و تمام مدت سر ملت رو کلاه بذاره اصلا قابل قبول و قابل توجیه نیست !
    اینکه کسی از موقعیتی که در اختیارش گذاشته شده و شهرتش اینقدر سواستفاده کنه قابل توجیه نیست !!
    سبک زندگی هر فردی به خودش مربوط است اما اینکه کسی به خاطر خودخواهی به دیگران و به جامعه آسیب بزند و حقوق دیگران را ندیده بگیرد یا پایمال کند قابل توجیه و قابل قبول نیست !!! اینکه کسی برای مردم برای کشور برای دیگران دردسر و مشکل و ناراحتی درست کنه و باعث آسیب بشه قابل توجیه نیست !
    سبک زندگی هر کسی به خودش مربوط است اما کلاه گذاشتن سر ملت به هیچ وجه درست و قابل توجیه و قابل قبول نیست !؟

    ظاهراً همیشه توی این سیستم و نظام و کشور شایسته سالاری اینطوری تعریف شده : هرچی فسادو خلاف در اشکال مختلف بیشتر و بزرگتر !! امتیازات بیشتر !!! شایستگی بیشتر !!!! تملق و توجیه هم بیشتر !!!!

    هرچی فساد و خلاف بیشتر و بزرگتر !! توجیه و تملق بیشتر !!
    امتیازات بیشتر !!!???????

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار