گوناگون

هوش مصنوعی گوگل Imagen ۲ با قابلیت های جدید رونمایی شد+فیلم

هوش مصنوعی  گوگل Imagen 2 با قابلیت های جدید رونمایی شد+فیلم

گوگل در کنفرانس سالانه Cloud Next در لاس‌وگاس، امکانات جدید هوش مصنوعی Imagen 2 را معرفی کرد.

به گزارش پارسینه، به تازگی، مشخص شد که ابزار تولید تصویر تعبیه‌شده در چت‌بات هوش مصنوعی گوگل با نام جمنای، به‌طور تصادفی تنوع جنسیتی و نژادی را به درخواست‌های مربوط به افراد تزریق می‌کند که به تصاویر نازی‌ها با نژادهای مختلف منجر می‌شود. گوگل این ابزار را غیرفعال کرد و قول داد آن را بهبود بخشد.

غول فناوری آمریکایی Imagen 2 را در پلتفرم توسعه‌دهنده‌ی هوش مصنوعی خود یعنی Vertex AI عرضه کرده است که تمرکز آن بر بخش سازمانی است.

Imagen 2 ویژگی‌هایی شبیه به DALL-E و میدجرنی دارد و بر اساس درخواست متنی، می‌تواند تصاویر کاملاً جدیدی ایجاد کند.

هوش مصنوعی گوگل Imagen 2 حالا دارای دو ویژگی جدید به‌نام Inpainting و Outpainting است که به ترتیب برای حذف سوژه‌های ناخواسته یا افزودن اجزای جدید به تصویر و افزایش ابعاد عکس و ایجاد میدان دید بازتر کاربرد دارند.

ویژگی اصلی Imagen 2 به نام Text-to-Live Images، ایجاد تصاویر متحرک ۴ ثانیه‌ای براساس متن درخواستی را ممکن می‌کند.

گوگل این ویژگی را به‌عنوان ابزاری برای بازاریابان و افراد خلاق توصیف می‌کند که می‌توانند از آن برای ساخت تصاویر متحرک (GIF) با اهداف تبلیغاتی استفاده کنند.

به‌گفته‌ی گوگل، Text-to-Live Images از طیف وسیعی از زوایا و حرکات دوربین پشتیبانی می‌کند؛ اما در حال‌حاضر، تصاویر متحرک ساخته‌شده با Imagen 2 دارای وضوح ۳۶۰ در ۶۴۰ پیکسل هستند که گوگل در آینده‌ی نزدیک قصد دارد وضوح آن‌ها را افزایش دهد.

 

حجم ویدیو: 7.20M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33 دانلود ویدیو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار