گوناگون

نگاهی به کارنامه ستاره هالیوودی که پدرش می خواست او را ۲۵۰ دلار بفروشد+ تصاویر

نگاهی به کارنامه ستاره هالیوودی که پدرش می خواست او را ۲۵۰ دلار بفروشد+ تصاویر

جالب است بدانید که این سوپر استار سینمای هالیوود بیش از ۴۰ استخوان شکسته دارد.

به گزارش پارسینه، فانگ سی‌لونگ که با نام جکی چان، شناخته می شود در ۷ آوریل ۱۹۵۴ در هنگ کنگ متولد شد. ستاره هالیوودی ، به راحتی وارد سینما نشد. بزرگ شدن در هنگ کنگ به دلیل شرایط بد مالی خانواده او آسان نبود. اما با این حال، او توانست به یکی از بهترین ستاره های شناخته شده در سراسر جهان تبدیل شود.

تصمیم عجیب پدر جکی چان برای فروش او

وضعیت مالی والدین جکی چان بسیار بد بود. آنقدر بد بود که پدرش یک بار مجبور شد فقط برای گرفتن مقداری پول، تصمیمی عجیب بگیرد.

جکی چان در یکی از مصاحبه هایش گفت: «چون خیلی فقیر بودیم وقتی پدر و مادرم نمی توانند پول بیمارستان را بپردازند... پدرم می خواست من را به قیمت ۲۵۰ دلار به دکتری انگلیسی بفروشد. همین که پدرم رفت تا من را بفروشد دوستش گفت نه نه نه، تنها بچه تو است و تو نگهش می داری». 

jackie-chan-most-dangerous-scenes_11zon

جکی چان در ادامه گفت : «پدرم خوش شانس بود که من را نگه داشت»

در واقع والدین جکی چان، پولی برای پرداخت قبوض بیمارستان نداشتند، بنابراین پدرش می خواست او را بفروشد و جکی چان به‌طور غیرمستقیم توسط دوست پدرش نجات پیدا کرد.

جکی چان یک بازیگر مشهور جهانی است زیرا تخصص اولیه او در هنرهای رزمی، او را تبدیل به یک بدلکار پر شور کرد. به همین دلیل، او در هر دو صنعت سینمای شرق و هالیوود شناخته شده است.

تمام بدلکاری‌های قابل اجرا در طول دوران حرفه‌ای او قیمت بالایی داشتند. جالب است بدانید که جکی چان بیش از ۴۰ استخوان شکسته دارد.

751272-JayceeChan-1408547648_11zon

برای یک مرد معمولی، این امر می‌تواند بسیار سخت یا پایان فعالیت هایش طی زندگی باشد اما برای جکی، چیزی نبود. با این وجود، او مدت زیادی به حرفه بازیگری و بدلکاری ادامه داد. برخلاف دوران مدرن که از فناوری پیشرفته برای اجرا استفاده می کنند، جکی چان آنها را به تنهایی انجام می داد.

جکی چان توضیح داد که چرا چیزی برای بچه هایش به ارث نمی گذارد

جکی چان علیرغم اینکه یکی از بزرگترین ستاره های سینمای زمان ماست، صراحتاً در مورد اینکه ثروتش را برای خانواده و فرزندانش نگذاشته است، توضیح می دهد:« بخشش دارایی خود به نیازمندان لبخندی بر لبانم می اورد». بنابراین هیچ ثروتی برای فرزندانش باقی نمی گذارد.

فیلم شناسی جکی چان 

اگرچه جکی چان از کودکی وارد حرفه سینما شد اما اولین تجربه بازیگری وی در بزرگسالی در سال ۱۹۷۱ بود که فیلم «ببر کوچک کانتون» نام داشت. او در سال ۱۹۷۲ در فیلم «خشم اژدها» که یکی از فیلم‌های مشهور بروس لی بود، به‌عنوان بدلکار بازی کرد. او در سال ۱۹۷۸ در فیلم پرفروش «مار در سایه عقاب» را بازی کرد و خود را به‌عنوان مشهورترین ستاره هنرهای رزمی آسیا پس از بروس‌لی تثبیت کرد. در سال ۱۹۸۰ برای اولین بار در یک فیلم آمریکایی به نام «نزاع بزرگ» ظاهر شد.

وی همچنین در سال ۱۹۸۶ سومین فیلم پرفروش دهه ۸۰ هنگ کنگ را با نام «شمشیر خدایان» بازی کرد.

طبق وبگاه نقد و بررسی راتن تومیتوز، تحسین‌شده‌ترین فیلم‌های جکی چان عبارتند از:

مار در سایه عقاب (۱۹۷۸)

داستان پلیس (۱۹۸۵)

داستان پلیس ۲ (۱۹۸۸)

داستان پلیس ۳: ابر پلیس (۱۹۹۲)

داستان جنایت (۱۹۹۳)

استاد مست ۲ (۱۹۹۴)

جنجال در شهر (۱۹۹۵)

ظهر شانگهای (۲۰۰۰)

گفتنی است دارایی خالص این ستاره هالیوودی بیش از ۴۰۰ میلیون دلار برآورد می شود.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار