گوناگون

چهارمین روز ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری؛

حضور پررنگ و پرشمار داوطلبان در روز چهارم/ ثبت نام ۲۰ داوطلب

حضور پررنگ و پرشمار داوطلبان در روز چهارم/ ثبت نام ۲۰ داوطلب

زنگ چهارمین روز ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح امروز به صدا درآمد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایرنا؛ چهارمین روز نام‌نویسی داوطلبان چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از ساعت ۸ صبح در ستاد انتخابات کشور آغاز شد که با حضور پررنگ و پرشمار داوطلبان نسبت به روزهای گذشته همراه بود.

خدمت ادامه دارد 

محمدمهدی اسماعیلی نخستین ثبت‌نام کننده در روز چهارم بود، او که به همراه محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور به ستاد انتخابات کشور آمده بود، گفت:  شعار دولت چهاردهم «خدمت ادامه دارد»، است. ما از سید ابراهیم رئیسی تلاش و حرکت و کار شبانه روزی را یاد گرفتیم.

دولت خدمت و مجاهدت

مسعود زریبافان رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران دولت دهم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت خدمت و مجاهدت را برای حل مشکلات مردم تشکیل می دهم.

اگر مشیت خدا باشد

حسین افشارزاده از فرماندهان بازنشسته ارتش و آجودان محمود احمدی نژاد در دوران ریاست جمهوری هم پس از ثبت نام، گفت: گر مشیت خدا بر انتخاب من باشد، تمام هم و غم خود را در این بیش از ۴۰ سال که تجربه اندوخته ام و در مشاغل اجرایی و مدیریتی کشور بودم، بتوانم خدمت شایسته ای را به مردم فداکار ارائه کنم.

تلاش برای حاکمیت قانون

حسینعلی قاسم زاده نماینده ادوار مجلس پس از ثبت نام در انتخابات، گفت: تلاش مجدانه در جهت حاکمیت قانون خواهم داشت چرا که بهترین عامل تضمین‌کننده عدالت اجتماعی و مایه وصول و دسترسی همگان به حق خویش است.

نگران آینده

رئیس دولت های نهم و دهم هم که برای ثبت نام به ستاد انتخابات کشور آمده بود، گفت: همواره در ارتباط وسیع با اقشار مختلف مردم بوده ام دردمندانه تر وضعیت زندگی آینده بسیاری از آنان را با نگرانی شدید دنبال میکنم.

توسعه پایدار و متوازن بر محور علم، تولید ملی و عدالت

محمود صادقی نماینده اصلاح‌طلب ادوار مجلس هم پس از ثبت نام گفت: شعار محوری من «توسعه پایدار و متوازن بر محور علم، تولید ملی و عدالت» است؛ راه حل اساسی مشکلات کشور تغییر ریل بنیادین و بهره‌گیری از علم و دانش و خرد کارشناسی و تقویت بنیه تولید ملی ورفع تبعیض و عدالت است.

توانمند، فسادستیز، عدالگترا

صادق خلیلیان وزیر اسبق جهاد کشاورزی پس از ثبت نام در ستاد انتخابات کشور، گفت:  به رئیس‌جمهوری فسادستیز، توانمند و عدالت‌گرا نیاز داریم که اقتصاد دان باشد و بتواند با توجه به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم است، در بخش تولید موثر واقع شود.

دولت کارآفرین بر مدار علم و عمل

سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران هم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: منش شهید رئیسی را ادامه خواهم داد و دولت کارآفرین بر مدار علم و عمل شعار من است.

کابینه‌ای از سراسر کشور

ایرج سفلی شاهوردی از فرماندهان ارتش دیگر ثبت‌نام کننده در روز چهارم بود که در تشریح برنامه‌هایش، گفت:  از هر استان یک نفر را به عنوان وزیر یا مسئول در کابینه‌ام قرار می‌دهم و سیستم کنترل و نظارت را به گونه‌ای طراحی می کنم که با فساد فراگیر، رانت خواری و تبعیضات ناروا مبارزه کند.

راهکار مناسب برای حل مشکلات

حسن محمدیاری نماینده ادوار مجلس هم پس از ثبت نام، گفت: در جامعه با مشکلات اقتصادی و معیشتی روبرو هستیم و می‌طلبد که راهکار مناسبی در جهت رفع مشکلات مردم داشته باشیم.

افکار ابکار

سید مجتبی محفوظی نماینده ادوار مجلس پس از ثبت نام در انتخابات، گفت: دولت من، دولت همه و فراتر از جناح ها و احزاب خواهد بود، دولت شایستگاه و نخبگان است شعارم افکار ابکار است یعنی ایده ها و سخن نو و تازه.

نماینده مناطق مرزنشین

شهریار حیدری نماینده ادوار مجلس پس از ثبت نام در انتخابات، گفت: بنده نماینده مناطق مرز نشین هستیم و بیش از ۷ میلیون نفر مرز نشین  در کشور داریم که مشکلات متعددی دارند ما اگر مشکلات مناطق مرزی را حل کنیم به حل مشکلات کشور کمک کرده ایم.

نوه‌هایم ایران نمی‌مانند!

علی صوفی چهره سیاسی اصلاح‌طلب دیگر ثبت نام کننده در روز چهارم بود که در سخنانش گفت: دخترم نسل بعد از من است ولی پسرهای ایشان و نوه‌های من نمی‌توانند در ایران زندگی کنند و بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه، جذب کشورهای خارج می‌شود و آنها منابع مان را از ما می گیرند.

نامزدی از حزب موتلفه

محمدرضا پورابراهیمی رئیس سابق کمیسیون اقتصادی مجلس هم که با حمایت حزب موتلفه اسلامی پا به عرصه انتخابات ریاست جمهوری گذاشته، گفت: امروز اولویت اول کشور حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.

حرکت روی ریل اشتباه

حسین میرزایی نماینده ادوار مجلس پس از ثبت نام گفت: ریل اقتصادی کشور از دولت سازندگی اشتباه گذشته شد و تاکنون هیچ لوکوموتیورانی نتوانسته آن را کنترل کند.

اولویتم مبارزه با فساد است

محمدحسین قدیری ابیانه فعال سیاسی اصولگرا هم پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مقابله با فساد اولویت اول بنده است و معتقدم ارز چند نرخی هم منشأ فساد است.

بی رغبت به مناصب

غلامحسین رضوانی نماینده ادوار مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: مدعی بی‌رغبتی برای کسب مناصب و در پاسخ به درخواست‌های مردم پا پیش گذاشته‌ام. اگر کسی که هنوز پایش به پاستور نرسیده به مقابله با قانون برخیزد بعد از آن چه می‌کند؟

صدای همه مردم

محمد شریعتمداری سیاستمدار اصلاح‌طلب پس از ثبت نام، گفت: اگر رئیس جمهور شوم صدای همه مردم خواهم بود. من صدای نجواهای خاموش، صدای جوانان خلاق ، دختران و پسرانی خواهم بود که نه کسی آنها را می‌بیند و نه کسی آنها را به رسمیت می شناسد.

آمده‌ام خدمتگزار مردم باشم

جلیل جعفری نماینده ادوار مجلس پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: با توجه به نمایندگی مناطق محروم کشور با خواست و مطالبات مناطق محروم آشنا هستم. مردمی بودن ویژگی شهید رئیسی بود که این ویژگی را در خود می‌بینم که خدمتگزار مردم باشم.

شبانه‌روزی تلاش خواهم کرد

سید غنی نظری نماینده ادوار مجلس آخرین داوطلب ثبت نام کننده در روز چهارم بود که پس از ثبت نام، گفت:  در طول ۲۵ سال گذشته هرجا بودم سعی کردم موثر واقع شوم، لذا می توانم در راستای خدمت به مردم تلاش شبانه روزی داشته باشم.

 

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار