گوناگون

هزینه های زندگی علی اکبر رائفی پور از کجا تامین می شود؟+ فیلم

رائفی پور توضیحاتی درباره چگونگی تامین هزینه های زندگیش داد.

پارسینه: بنا به گفته رائفی پور او از فروش ساندویچ سیب زمینی و تخم مرغ تا پرورش فنچ و مرغ عشق، هزینه های زندگی اش را تامین می کند. او گفت که برای سخنرانی هایش نیز  پول نمی‌گیرد، چون پول گرفتن از نظرش دین فروشی است.

 

 

ارسال نظر

  • گمنام

    رائفی پور از کسی پول نمیگیره؟ بر زنده و مرده دروغگو لعنت!

  • گمنام

    📌پاکت

    🔹یک دقیقه سخن و دو ابهام و پرسش:

    ۱. می‌گوید من برای سخنرانی، پول نمی‌گیرم. البته مقصودش این است که شرط نمی‌کند و الا خودش چند ثانیه بعد اعتراف میکند که اگر پول بدهند می‌گیرد و گرفته و «اگر هم پولی برسد خودشان دادند»! البته خوب بود جناب استاد بیشتر «شفاف‌سازی» می‌کردند که در این سالها چقدر پول از همین طریق به شما رسیده است و چقدر از آن را خرج زندگی شخصی فرمودند!

    ۲. می‌گوید کسانی که میگیرند «حقشان» است چون زحمت می‌کشند و آنها را «شماتت» نمیکنم. بعد مدعی است این کار «دین‌فروشی» است. اگر دین‌فروشی است چرا کسانی که پول میگیرند را شماتت نمی‌کند و آن پول «حقشان» است؟


    💡رائفی‌پور علی‌رغم ادعایش در شفافیت، به شعار خویش، خوب عمل نکرده و درباره موسسه‌اش شفاف‌سازی نکرده. مثلاً هیچگاه هیات مدیره موسسه‌ را معرفی نکرده، اساسنامه مصاف در دسترس عموم نیست، مشاورانی که مدعی است از آنها خط میگیرد و مایه سخنرانی‌هایش را تامین می‌کند معرفی نمی‌کند، روحانیونی که با او و مصاف کار می‌کنند افشا نمی‌کند و حتی آدرس موسسه‌شان را روی سایت مصاف نمی‌بینید. کسی که تا این حد پنهان‌کاری می‌کند صلاحیت دارد شعار شفافیت بدهد؟

  • همشهری

    بردروغگو لعنت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار