گوناگون

همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخابات پر شور در اسفندماه را فراهم کنند

همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخابات پر شور در اسفندماه را فراهم کنند

پارسینه: فقها و حقوقدانان شورای نگهبان با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار، ضمن تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش‌های این شورا، نکاتی را درخصوص وظایف قانونی شورای نگهبان بیان و تاکید کردند: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری انتخاباتی پرشور را در اسفند ماه امسال فراهم کنند.

ارسال نظر

  • ناشناس

    انتخابات زمانی خوب برگزار می شود و مشارکت بالای ۷۰ درصدی دارد :
    ۱؛ ما چیزی تحت عنوان هیات اجرایی و هیات نظارت نداشته باشیم ، چون آنوقت انتخاب نیست انتصاب هست .
    ۲؛ همه احزاب سیاسی در انتخابات شرکت کنند .
    ۳؛ همه افراد ، با هر تفکر و گرایش سیاسی ، هر مذهب و قومیتی بتواند در انتخابات آزادنه شرکت کند .
    ۴؛ رد صلاحیت افراد با عنوان عدم التزام به نظام در حالی ۴۶ سال در عرصه مدیریت کشور هستند ، با عنوان منتقد دولت یا حاکمیت یا شرایط ، یا حتی رد صلاحیت حمید رسایی با تفکر تندرو ، بیان یک انتخاب مهندسی شده هست . ممکن هست تفکر حمید رسایی مورد قبول مردم نباشد ، خیلی ها با تفکر او و گروه سیاسی مخالف باشندو در جناح مقابل ، مصطفی تاج زاده ، احمدی نژاد و سید حسن خمینی ، حسن روحانی و ایرانیهای مقیم خارج ..... فرقی نمی کند ، این مردم هستند که باید انتخاب کنند ، که چه می خواهند .
    ۵؛ انتخابات فرمالیته و نمایشی ، که شرایطی در پی آن انتخابات ،آمدن آدم های نو تغییر نکند ، وقت مردم و کشور و بودجه بیت المال را هدر دادن هست .
    ۶؛ اگر قرار ما که همانطور گفتیم ، بعد از آرام شدن شرایط کشور اصلاحات را آغاز می کنیم چه در عرصه داخلی و چه بین المللی ، این انتخابات ادامه همان تغییرات و اصلاخات و رسیدن به تشکیل یک جامعه مدنی مردم سالار و دمکراتیک هست ، پس رد صلاحیت در آن معنا ندارد .
    ۶؛ احزاب سیاسی هم برای مشارکت در انتخابات باید ، هدفمند با برنامه ، باشند . مثلًا اگر حزب اصلاح طلب برای شرکت در انتخابات ، نماینده گان ویژه خود را در سراسر کشور انتخاب کند ، از افراد با شناسنامه و شناخته شده ، استفاده کنیم .از حوزه بوشهر فلان از خوزستان فلان ..... قرار نیست که هر کسی تحت عنوان نماینده وارد مجلس شود .
    ۷؛ انتخابات آینده ، باید طوری باشد ، که یک جماعتی برای رانت و ........ وارد مجلس نشوند و در طول ۴ سال بدون بازدهی مجلس را ترک کنند ، باید دست نماینده برای تدوین قانون باز باشد ، نماینده نباید تحت تاثیر یک سری عوامل باشد ، از بیرون با آن دیکته نشود .......... اگر قصدمان رفع مشکلات مردم ، پیشرفت ایران هست .

  • ایمان تاجی

    هعی یادش بخیر تو بچگی توی روستا چقدر از این بازیا میکردیم

  • ناشناس

    برای شور کردن اگر نمک خواستید دریاچه ارومیه خشک شده و نمک‌ مفت و بسیار زیاد هست

  • همه می‌آییم

    به کوری چشم دشمنان ایران از تمام موانع عبور خواهد کرد.
    تا کور شود هرآنکه نتواند دید...
    چراغی را که ایزد برفروزد/هرآنکس‌ پف کند ریشش بسوزد
    متشکرم از درج پیام بنده کمترین

  • محمد مهدی اسلامی

    __ بسمه تعالی __ بلی هر خائنی را هرچه هم پست __ اگر خواهد به اوهم بدهید دست __ مگر شیطان را هیچ خواسته ای نیست ؟__ چرا اجراء قانون؟ این سخن چیست ؟!__ مگر شمر و یزید هستند بی دل ؟__ بلی دانیم که دل دارند چون گِل __ دموکراسی ولی جایز شمرده __ مصر است هر خبیثی تا نمرده __ دهید اذنش که جفتک ها زند بیش __ نگوئید او ندارد حق ونیست خویش__ دهید میدان تا اوهم بیاید __ که او باید ز هر رذلی بپاید __ ز قانون و ز نظم و از دیانت __ مگو حرفی مگر عیب است خیانت ؟!__ دموکراسی ندارد هیچ مانع __ ز شیطان حرف گوش کن باش قانع __

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار