گوناگون

فال ابجد امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

 فال ابجد امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲

فال ابجد روزانه امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

به گزارش پارسینه و به نقل از تصویر زندگی؛ فال ابجد یکی از فال‌های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس ۴ حرف الفبای فارسی انجام می‌شود. در فال ابجد مشاهده می‌کنید که ۴ حرف الف، ب، ج، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می‌شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می‌دهند. فال ابجد امروز دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ را شما عزیزان براساس ماه تولدتان می‌توانید در ادامه مطالعه کنید.

♈ فال ابجد امروز متولدین فروردین

ابجد فال شما: آ ج آ

تعبیر: به آرزوهایتان دست خواهید یافت اما باید صبور باشید و از عجله و شتاب دوری کنید، ممکن است دعوا و مرافعه ای در پیش داشته باشید و مشکلاتی پدید بیاید. زبانتان را نگاه دارید و اسرارتان را جایی بازگو نکنید تا زندگی بر وفق مرادتان شود. از اعمال حرام و رفتارهای نابجا دوری کنید و همواره توکلتان بر خداوند باشد. شما قلب مهربانی دارید و همیشه سنگ صبور دیگران هستید اما واقعیت این است که خود شما هم نیاز دارید تا با کسی درد و دل کنید، این شخص را در خانواده تان بجویید تا با او حرف بزنید تا دلتان سبک شود. خبر به دنیا آمدن کودکی شما را خوشحال و ضمنا به شدت فکرتان را مشغول کرده است، دل نگرانی تان بیهوده است. از شخصی که توقعی ندارید هدیه ای دریافت خواهید کرد که شما را دلخوش می کند.

♉ فال ابجد امروز متولدین اردیبهشت

ابجد فال شما: آ ج ج

تعبیر: دکارت گشایش ایجاد می شود. اگر شخصی را ناراحت کرده ای از دلش در بیاور. از اشخاص حسودی که بدخواه تو هستند به خداوند تکیه کن تا از شر آنها حفظ باشی و برای رسیدن به خواسته ای که داری به خداوند توکل نما. به اهداف و آرزوهایت به خواسته خداوند می رسیی و نعمت حلالی در انتظارت است. از امتحان کردن راه های نرفته می هراسید و همین امر باعث تجربه نکردن لذت های جدید در زندگی شماست. از کارهای تکراری فاصله بگیرید. جنگ اول به از صلح آخر است، اگر همان اول نظر خود را صادقانه بیان کنید کار به جایی که دیگر راه برگشتی نباشد، کشیده نمی شود. نذری دارید که ادایش نکرده اید. خود کرده را تدبیر نیست بیشتر فکر کنید و بعد جواب بدهید.

♊ فال ابجد امروز متولدین خرداد

ابجد فال شما: ج ب د

تعبیر: در انجام کاری که قصدش را داری موفق میشوی. طالع شما خوب است و نعمات بسیاری نصیبش گشته و به اهدافت می‌رس. خداوند را شکر گذار باش. امسال بهتر از سال‌های دیگر خواهی داشت و به موفقیت خوب همراه با عزت می رسی و خبرهای مسرت بخشی در انتظارت است. اجازه ندهید هیچ کس به هیچ بهانه ای حق و حقوقتان را پایمال کند و نهایتا با زبان بازی شما را مقصر جلوه دهد. کمی به خودتان برسید و برای خودتان خرید کنید. شما از فردی دلسرد و نا امید شده اید که او هم نسبت به شما همین احساس را دارد، بر اساس احساسات خود دست به هیچ اقدامی نزنید. به زودی ابرهای تیره از ذهنتان کنار رفته و این احساس سردی در شما فروکش می کند.

♋ فال ابجد امروز متولدین تیر

ابجد فال شما: آ ب ج

تعبیر: برای رسیدن به اهداف و خواسته های خود تلاش کن تا به آن برسی. اگر باعث ناراحتی شخصی شدی از دلش در بیاور. اشخاصی هستند که در ظاهر دوست تو اما پشت سرت حرف میزنم آنها را از زندگیت خارج کن. در آینده نزدیک از غم و ناراحتی رها شده و به هدفت میرسی پس خدا را شکر گزار باش. قولی برای انجام کاری به کسی داده اید که مدام به تعویق انداخته اید، بهتر است تا شخصیت خوش قولتان زیر سوال نرفته این کار را به انجام برسانید. همه چیز آن طور که شما امیدوار بوده اید نتیجه نمی دهند، بخاطر داشته باشید که هیچ شغلی عالی و بدون نقص نیست. این روزها مجبور به پرداخت هزینه ای شده اید که پیش بینی نکرده بودید و همین امر باعث نگرانی از حساب و کتاب این ماهتان شده.

♌ فال ابجد امروز متولدین مرداد

ابجد فال شما: ج ج ب

تعبیر: در هنگام مشکلات به خداوند تکیه کن تا به هدفت برسی. اقبال شما بلند است و اگر در گذشته چیزی را از دست دادی مجدداً به دست می آوریم. فردی همواره به تو طعنه می‌زنند اما به خیر می گذرد و تو صدمه نمیبینی زیرا او توانایی‌اش را ندارد و خیلی زود در کار از گشایش ایجاد میشود. برای کاری که نمی توانید بکنید بیش از این خودتان را آزار ندهید. دوری از عزیزی شما را کلافه کرده، اما برای پیشرفت در کارتان لازم است که فعلا صبور باشید. این روزها سرشار از تفریح و خوشگذرانی با دوستان خواهد بود. حواستان باشد که هر چیزی حد و اندازه ای دارد. به زودی امکان جابجایی یا نقل مکان برایتان وجود دارد. برای رسیدن به آنچه که می خواهید همین حالا مطالعه را شروع کنید.

♍ فال ابجد امروز متولدین شهریور

ابجد فال شما: آ د د

تعبیر: زنی که قد کوتاهی دارد و رنگ پوستش سفید است می خواهد تو را گول بزند پس از آن دور باش و مراقب خودت باش تا آسیبی نبینی. اقبال بلندی داری اما تن‌پرور هستی. از این هدفی که داریم بگذر وگرنه قطعا پشیمان میشوی. شما شخصیتی عجولی داری که باید در آن تجدید نظر کنی. در رابطه با روابط عاطفی تان شاید بهتر باشد نسبت به اتفاقات ناخوشایند این اواخر منطقی تر فکر کنید. تصمیمی بگیرید که شما را از این همه فکر کردن و درگیری رها کند. تلاش برای سرکوب عشق بوجود آمده در دلتان بیهوده است. راهی پیدا کنید تا آن را به ثمر برسانید. به یک میهمانی دعوت خواهید شد. این دعوت را حتما بپذیرید و بروید. از بداخلاقی های این اواخر به جایی نخواهید رسید.

♎ فال ابجد امروز متولدین مهر

ابجد فال شما: ج د د

تعبیر: از شخصی که با زبونش به تو طعنه می‌زند دوری کن و در انجام تمام کارهای داخل تکیه کرده تا با کمک او به اهدافت برسی. هدفی که داری شاید سلامتیتو آسیب بزنه پس از آن بگذرد و گرنه ضربه سختی به تو وارد میشود. پس از سالها با دوستان قدیمی ملاقات خواهید داشت و زمان بسیار خوبی را به مرور خاطرات خواهید گذراند. با یکی از دوستان بر سر موضوعی جر و بحث کرده اید که بهتر است شما پیش قدم شده و مسئله را خاتمه دهید. ادامه این روند بیهوذه و بی دلیل است. شخصی دائم سعی می کند خود را به شما نزدیک کند. تا جایی که بیشتر حضورش شکل مزاحمت پیدا کرده، بهتر است مودبانه اما رک و راست جایگاهش را به او متذکر شوید.

♏ فال ابجد امروز متولدین آبان

ابجد فال شما: د د د

تعبیر: مقصود نیکی دارید و آرزوهایتان میسر می‌شود. رزق و روزی فراوان وارد زندگیتان می‌شود که شما را سعادتمند می‌کند. اگر قصد دارید سفری را آغاز کنید باید هم اکنون دست نگه دارید. حرف هایتان را جایی بازگو نکنید که دچار ضرر و زیان خواهید شد. این روزها به شدت احساس خستگی می کنید. به تغذیه تان بیشتر توجه کنید و شب بیداری هایتان را کم کنید وگرنه در کارها دچار مشکل می شوید و سلامت تان را به خطر می اندازید. آینده نگری بیش از اندازه، شما را از حال غافل می کند. حواستان باشد تا جای ممکن از وارد شدن در هر بحثی فاصله بگیرید، وگرنه به دلیل فشارهایی که این اواخر تحمل کرده اید، ممکن است بحث از کنترلتان خارج شده و از کوره در بروید.

♐ فال ابجد امروز متولدین آذر

ابجد فال شما: د ج ب

تعبیر: اخباری مسرت بخش به دستتان میرسد که زندگی را به کامتان می‌کند. اگر مدت‌ها پیش به کسی پول قرض داده بود آن را به دست می آورید. زندگی بر وفق مرادتان می‌شود و مال و سرمایه خوبی به دستتان میرسد. سعی کنید تا با افراد آگاه مشاوره کنید و زندگیتان را در جهت مثبت سوق دهید. به زودی اموالی به دستتان میرسد که از راه حلال کسب می شود پس نگران نباشید. با احساسی برخورد کردن با مسئله پیش آمده ممکن است نه تنها نتیجه ای که می خواهید نگیرید، بلکه به مشکلات تان اضافه هم بشود. نگران و دلتنگ عزیزی از راه دور هستید که فعلا دیدارش ممکن نیست. صبور باشید و در این مورد کمتر بهانه گیری کنید. زندگی همیشه همانطور که ما می خواهیم پیش نمی رود. غم از دست دادن کسی یا چیزی بر دوشتان سنگینی می کند. صبور باشید.

♑ فال ابجد امروز متولدین دی

ابجد فال شما: ج ج ب

تعبیر: اقبال خوبی دارید و به زودی اموالی که از دست داده اید را به دست می‌آورید. شخصی سعی می‌کند تا شما را بی آبرو کند و حرف های نادرستی در رابطه با شما می زند اما در مقابل آن ایستادگی خواهید کرد. در نمازهایتان کاهلی نکنید و سعی کنید تا فرایض دینی خود را به جا بیاورید. برای آنچه که اتفاق افتاده کاری جز صبوری از دست تان بر نمی آید. حواستان به اطرافیان باشد، نگاهشان به شماست. برای انجام یک کار اداری یا امضای یک سند دست نگه دارید و عجله نکنید. این روزها بهتر است کمی از سرعت همه کارها کم کنید و بیشتر به خودتان بپردازید. اگر می توانید به سفر بروید.

♒ فال ابجد امروز متولدین بهمن

ابجد فال شما: آ ج د

تعبیر: به مقصودتان خواهید رسید و از نظر مالی در موقعیت خوبی قرار خواهید گرفت. ممکن است میراثی به دستتان برسد که اگر از آن به درستی استفاده کنید به راحتی به آنها دست خواهید یافت. فردی حیله گر سعی دارد شما را فریب دهد بسیار مراقب باشید. از شک و دودلی دوری کنید و همواره در زندگی توکلتان بر خداوند باشد. تصمیم گیری برای پرداخت بدهی هایتان را یک روز هم به تعویق نیندازید. آنچه که جلوی پیشرفت و رضایت شما از خودتان را می گیرد، همین بدهی های مالی است. شنا خودتان را وقف خانواده تان کرده اید. وقت آن رسیده که به خودتان بپردازید و زندگی کنید. حواستان به سلامتی تان باشد. رژیم غذایی مناسب داشته و از ورزش غافل نشوید، وگرنه سر و کارتان به پزشک خواهد افتاد.

♓ فال ابجد امروز متولدین اسفند

ابجد فال شما: ب ب آ

تعبیر: بخت و اقبال خوبی دارید و آرزوهایتان میسر می‌شود اما صبوری کنید تا زندگی برایتان مساعد گردد. گره از کارتان گشوده میشود و کسب و کارتان رونق میابد. اگر قصد دارید ملکی را معامله کنید فعلا دست نگه دارید که ضرر خواهید کرد. خبرهایی از جانب یک دوست به شما میرسد که زندگی را به کامتان می‌کند. برای انجام کارهای خانه از اعضای خانواده کمک بگیرید. به سفر دوری رفته و یا خواهید رفت. مرور گذشته فقط عمرتان را تلف می کند. از تمامی لحظه های حال تان لذت ببرید. هر روز پر از اتفاقات پیش بینی نشده است. در دخل و خرج میانه رو باشید تا دچار دردسر نشوید. با شخصی آشنا خواهید شد که از نقطه نظر روحی و سلایق زندگی بسیار به شما نزدیک است. با این شخص منطقی برخورد کنید.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار