گوناگون

با این ۱۰ مدل موی جذاب زنانه به استقبال نوروز بروید+ تصاویر / ۱۰ مدل موی ترند برای سال جدید

با این ۱۰ مدل موی جذاب زنانه به استقبال نوروز بروید+ تصاویر / ۱۰ مدل موی ترند برای سال جدید

مدل موی جذاب و ترند در سال ۲۰۲۴ که برای عید نوروز مناسب هستند.

به گزارش پارسینه، بسیاری از زنان برای ظاهر جدید و ایجاد تنوع تصمیم میگیرند از مدل موهای جذاب کوتاه استفاده کنند. طی سال های اخیر موهای کوتاه و مدل های مختلف آن به شدت ترند و معروف شده اند.

در اینجا به ۱۰ مدل موی جذاب در سال ۲۰۲۴ نگاهی می کنیم.

۱) مدل موی صاف و براق : موهای نامرتب جایگاه ویژه ای در قلب زنان دارد با این حال، شایعات می گویند که در سال ۲۰۲۴، این رند با یک ترند کاملاً متضاد جایگزین می شود: صاف و براق. برای رسیدن به اثر مطلوب، مقدار زیادی کرم موی حجم دهنده را به موهای خود بزنید.

IMG_20240304_125008_409

۲) مدل موی پیکسی: باید بدانید که مدل موی پیکسی برای همه مناسب نیست. به عنوان مثال، دخترانی که صورت های گرد دارند باید از آن اجتناب کنند. همچنین کوتاهی پیکسی برای کسانی که موهای فرفری قوی دارند توصیه نمی شود. مزیت اصلی این مدل مو این است که اصلاً نیازی به نگهداری ندارد و صبح به محض بلند شدن از رختخواب عالی به نظر می رسد.

IMG_20240304_125011_041

۳) مدل موی پانک پیکسی : ترکیبی از مدل پیکسی و سبک پانک است. این مدل مو معمولاً شامل برش‌های نامتقارن، رنگ‌های جسورانه و طراحی‌های خلاقانه است

IMG_20240304_125013_190

۴) مدل موی بیکسی: این مدل مو در بالا کمی کوتاهتر و در پایین کمی بلندتر است. پیچیده و گران به نظر می رسد. لایه‌های مدرج نرم‌تری بسازید: طول‌های بلند در پشت و لایه‌های کوتاه‌تر که صورت را قاب می‌کنند. به خاطر داشته باشید که باید هر شش تا هشت هفته یکبار آن را کوتاه کنید تا مرتب به نظر برسید.

IMG_20240304_125015_623

۵) مدل موی باب گرد: در حالی که در سال ۲۰۲۳ تعداد زیادی مدل موی صاف و فرها دیده شد، سال ۲۰۲۴، مدل موها به سمت اشکال نرم تر و منحنی تر متمایل شده است. مثال: یک باب گرد تا چانه. با چتری یا بدون چتری شگفت انگیز به نظر می رسد.

IMG_20240304_125017_090

۶) مدل موی باب فرانسوی: باب یک مدل موی کوتاه است که معمولاً در جایی نزدیک به چانه ختم می شود. تفاوت باب فرانسوی با باب کلاسیک این است که کوتاه تر است و به جایی بین فک و لاله گوش ختم می شود. می توان آن را به روش های بی نهایت متفاوت تنظیم کرد. این مدل با چتری های کوتاه خوب به نظر می رسد.

IMG_20240304_125019_335

۷) مدل موی فر (Curly fringe) : برخی می گویند که موهای مجعد نمی توانند با چتری تکمیل شوند. اما موهای بافت دار با چتری های کوتاه و ژولیده خیلی شیک به نظر می رسند. این مدل مو، روی موهای کوتاه تیز به نظر می رسد و ظاهری جذاب و به سبک دهه ۸۰ دارد. همچنین این مدل مو برای کسانی که گونه های قوی دارند، به شدت مناسب است.

IMG_20240304_125021_238

 

۸) مدل موی فر کوتاه: موهای مجعد می‌توانند دو نوع باشند: با ظاهری ژولیده و گیج‌کننده یا ظاهری کاملاً شیک و مشخص. هر دو گزینه در سال ۲۰۲۴ شایسته توجه ویژه هستند. از اسپری ها و کرم های مناسب استفاده کنید تا فر موها، مشخص باشند.

IMG_20240304_125022_641

۹) مدل موی کوتاه لایه ای (Live layers) : مدل های کوتاه به این شهرت دارند که نگهداری آن ها بسیار دشوار است. موی بسیار کوتاه می‌تواند با رشد کردن، در مرحله‌ی «میانه» ناراحت‌کننده‌ باشد، به این معنی که باید بیشتر به سالن مراجعه کنید تا موهای خود را در حالت مناسب نگه دارید. اگر به دنبال مدل موی کوتاهی هستید که غیررسمی تر باشد، این مدل لایه ای با لایه های بلند و نرم یک جایگزین عالی است. علاوه بر این، در سال ۲۰۲۴، مدل موهای سرزنده و چند لایه بسیار جالب توجه هستند.

IMG_20240304_125025_546

۱۰) مدل موی باب دهه ۹۰: مدل موی صاف برای این مدل عالی است و در عین حال می توان آنها را به راحتی در یک موی کم ارتفاع یا دم اسبی جمع کرد. استایلیست ها توصیه می کنند یک برش صاف درست بالای شانه ها ایجاد کنید. این ظاهر برای اکثر فرم های صورت و انواع مو مناسب است، اما به خصوص با موهای تیره ضخیم مانند سلنا گومز چشمگیرتر است.

IMG_20240304_125027_856

ارسال نظر

  • علی

    هر دم از این باغ بری می‌رسد….

    بابا ایول ، حجاب فقط برای خانوم‌هایی ایرانی در ایرانه. ولی مردها میتونن عکس خانوم‌هایی بی حجاب خارجی و یا ایرانی در خارج رو تو این سایت ببینن. و به مدل موهاشون نمره بدن. قانون حجاب هر روز داره آبکی میشه.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار