گوناگون

بهترین پارک آبی آنتالیا در سفر به شهر آفتاب

بهترین پارک آبی آنتالیا در سفر به شهر آفتاب

پارسینه : آنتالیا یکی از شهرهای معروف و محبوب ترکیه است که در غرب این کشور قرار دارد. وجود انواع پارک آبی آنتالیا نیز از دیگر دلایل محبوبیت این شهر ساحلی محسوب می‌شود. سالانه مسافران زیادی از سراسر دنیا به آنتالیا سفر می‌کنند تا در سواحل و پارک‌های آبی آن تفریح کنند. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، این مطلب را بخوانید تا با بهترین پارک های آبی آنتالیا آشنا شوید.

1) پارک آبی آنتالیا آکوالند؛ مکانی پرهیجان و کم نظیر

آکوالند کم‌نظیرترین پارک آبی آنتالیا و دنیا است که در سال ۱۹۹۴ افتتاح شد. این پارک مهیج طی سال‌های مختلف مجهز شد و در حال حاضر دارای بخش‌های مختلفی است که می‌تواند ساعت‌ها بازدیدکنندگان را سرگرم کند. از جمله تفریحات پارک آبی آکوالند برای مسافران تور آنتالیا می‌توان به سرسره‌های آبی، استخر، سرزمین دلفین‌ها، بانجی جامپینگ و رفتینگ اشاره کرد.

روی سرسره‌های طویل این پارک، می‌توانید هیجان فوق‌العاده‌ای را تجربه کنید. نگران امنیت این سرسره‌ها هم نباشید، همه سرسره‌های پارک آکوالند استاندارد هستند و امنیت بالایی دارند؛ بنابراین به راحتی می‌توانید سرسره‌های آبی روباز یا تونلی را انتخاب کنید و لذت ببرید. بعد از تجربه این سرسره‌های مهیج، می‌توانید در فضای سبز استراحت کرده و یا در رستوران این مجموعه به موسیقی زنده گوش کنید. علاوه بر رستوران، سینما و کافه نیز در آکوا لند در دسترس شما قرار دارد.

سرزمین دلفین‌ها یکی دیگر از بخش‌های جذاب این پارک است. در این قسمت، می‌توانید دلفین‌هایی را تماشا کنید که ماهرانه‌ از حلقه رد می‌شوند و حرکات جذاب انجام می‌دهند. این دلفین‌ها توسط مربیان حرفه‌ای آموزش دیده‌اند و لحظات بسیار مفرحی برای شما می‌سازند.

2) پارک آبی آنتالیا لند آو لجندز؛ سرزمین افسانه‌ ها

یکی از معروف‌ترین جاذبه‌های کشور ترکیه پارک آبی لند آو لجندز آنتالیا است. این پارک خانوادگی در ۱ کیلومتری ساحل قرار دارد و هرساله از حدود ۲ میلیون گردشگر بین‌المللی پذیرایی می‌کند. پارک آبی لند آو لجندز به حدی زیباست و امکانات بالایی دارد که برخی‌ به آن دیزنی لند آنتالیا نیز می‌گویند.

از مهم‌ترین امکانات این مجموعه می‌توان به انواع سرسره آبی، جکوزی، برج آبشار، تونل شیرجه، استخر توپ و محوطه مخصوص کودکان اشاره کرد. همچنین می‌توانید به تماشای حیوانات دریایی بنشینید و بر روی 43 سرسرۀ متنوع آن، آب‎بازی کنید. علاوه بر این تفریحات آبی، هتل، بازار، سینمای ۵بعدی، کافه و رستوران لند آو لجندز نیز از دیگر امکاناتی است که در اختیار مسافران آنتالیا قرار داده می‌شود.

این پارک آبی بخشی از «هتل لند آو لنجندز» است و هر روز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح تا ۱۸:۳۰ عصر فعالیت می‌کند. اگر شما در این هتل اقامت داشته باشید، می‌توانید به صورت رایگان از پارک آبی آن استفاده کنید؛ در غیر این صورت باید بلیط تهیه کنید. این مجموعۀ آبی-تفریحی در منطقه بلچ آنتالیا واقع شده و حدود ۳۵ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد.

بهترین پارک آبی آنتالیا در سفر به شهر آفتاب

پاک آبی لند آو لجندز آنتالیا

3) پارک آبی آنتالیا ریکسوس پریمیوم تروی؛ زیبا و سرسبز

ریکسوس پریمیوم سومین پارک آبی آنتالیا در ۵۰ کیلومتری مرکز شهر است که از بزرگ‌ترین و بهترین پارک های آبی آنتالیا به شمار می‌رود. این مجموعه در داخل هتل ریکسوس قرار گرفته که از مجهزترین و زیباترین هتل‌‌های این منطقه محسوب می‌شود. مجموعه آبی رکسوس پرمیوم علاوه بر پارک آبی، ساحل شنی اختصاصی نیز دارد و انواع سرسره‌ها برای گذراندن ساعاتی پرهیجان در دسترس میهمانان است.

سرسره‌های آبی تنها تفریح این پارک نیستند؛ شما می‌توانید تفریحات دیگری مانند برج تروجان، انواع وسایل بازی و نمایش دلفین‌ها را نیز امتحان کنید. در پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی علاوه بر دلفین، دو نهنگ سفید و دو خوک سفید نیز وجود دارند که بسیار پرطرفدار هستند. برج تروجان یکی از مهیج‌ترین بخش‌های پارک آبی ریکسوس پریمیوم تروی آنتالیا است که ۲۰ متر ارتفاع دارد. با بالارفتن از پله‌های این برج به استخر می‌رسید.

خوشبختانه برای بازدید از بخش‌های مختلف این پارک نیاز نیست هزینه اضافی پرداخت کنید و تنها با خرید یک بلیط می‌توانید از تمام تفریحات آن لذت ببرید. از آنجا که این پارک آبی در هتل ریکسوس قرار دارد، خوراکی، غذا و نوشیدنی‌های خوشمزه‌ای می‌توانید در آنجا سفارش دهید. تور آنتالیا نوروز بهترین زمان برای سفر به آنتالیا و تفریح در پارک های آبی آن است. پارک آبی رکسوس از ساعت 8 صبح تا 5 عصر و با پرداخت 20 یورو میزبان گردشگران خواهد بود.

4) پارک آبی ددمان؛ محبوب ترین پارک آبی آنتالیا

یکی از محبوب‌ترین پارک‌ های آبی آنتالیا ترکیه ددمان نام دارد که با مساحت 65 هزار مترمربع، از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی خاورمیانه محسوب می‌شود. این پارک گزینه‌ای عالی برای گذراندن تعطیلات به همراه خانواده یا دوستان است که علاوه‌بر 22 سرسره آبی و استخرهای گوناگون، رودخانه‌ای به طول 350 متر با امواج مصنوعی دارد. شما می‌توانید در این رودخانه آرام که ۳۵۰ متر طول دارد، تجربه یک قایق‌سواری فراموش نشدنی را برای خود رقم بزنید.

از دیگر ویژگی‌های پارک آبی ددمان می‌توان به فضای سرسبزی زیبا با درختان بلند اشاره کرد. همچنین رستوران، کافه و چند فروشگاه در دسترس گردشگران قرار دارد. با وجود اینکه در پارک آبی ددمان بیشتر سرسره‌ها مناسب بزرگسالان است، اما یک بخش مخصوص کودکان شامل فضای بازی و سرسره سواری نیز دارد؛ بنابراین، با خیال راحت می‌توانید همراه خانواده به این مکان تفریحی بروید.

نکته قابل توجه درباره پارک ددمان، وجود انواع مختلف سرسره‌ها است که تجربه‌های متفاوتی را برای بازدیدکنندگان رقم می‌زند. این سرسره‌ها شامل سرسره‌های U شکل، سرباز و سربسته در شیب‌های متفاوت، سرسره‌هایی با تیوب و چاله فضایی می‌شوند. شما می‌توانید در این مکان علاوه بر تفریح، حمام آفتاب هم بگیرید و حسابی برنزه شوید.

پارک آبی ددِمان در آنتالیا

پارک آبی ددِمان در آنتالیا

5) پارک آبی دولوسو پارک؛ بهترین پارک آبی آنتالیا کمر

دولوسو پارک در منطقه کمر واقع شده و یکی از محبوب‌ترین پارک ‌های آبی آنتالیا است. این پارک زیبا تفریحات زیادی دارد که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند؛ به‌طوری‌که متوجه گذر زمان نخواهید شد. از جمله امکانات این پارک می‌توان به استراحتگاه ساحلی، استخر ۸۰۰ متری با امواج مصنوعی و ۲۳ نوع سرسره اشاره کرد. این سرسره‌ها انواع مختلفی دارند و تجربه‌های متفاوتی را برای گردشگران رقم می‌زنند. خوشبختانه امنیت این سرسره‌ها به حدی بالاست که علاوه بر بزرگسالان، کودکان بالای ۱۰ سال هم می‌توانند به راحتی از آن‌ها استفاده کنند.

از دیگر امکانات دولوسو پارک می‌توان به قایق‌سواری، وجود سرسره ۱۰۰ متری و استخر کف اشاره کرد. همچنین، در این مکان شما به کافه و رستوران هم دسترسی دارید و می‌توانید غذاها و میان‌وعده‌های خوشمزه‌ای میل کنید. اگر قصد بازدید از این پارک مهیج را دارید، به این نکته توجه کنید که قیمت بلیط آن برای هر نفر ۳۵ دلار است.

تفریح در پارک های آبی آنتالیا در تور آنتالیا مهرپرواز

شاید آنتالیا نیز مانند دیگر شهرهای ترکیه از آثار تاریخی پندانی برخوردار نباشد؛ اما سواحل و پارک های آبی آنتالیا جذابیت این شهر را برای گردشگران ترکیه دوچندان کرده است. به همین دلیل تور آنتالیا از پرفروش‌ترین تورهای ترکیه در بین آژانس های مسافرتی است. آژانس هواپیمایی مهرپرواز نیز مفتخر است که بهترین تور آنتالیا را با قیمتی مناسب به گردشگران عزیز ایرانی عرضه می‌کند. شما می‌توانید با اعتماد به تجربۀ 12سالۀ این مجموعه، انواع تور خارجی را خریداری کرده و همراه و همسفر ما شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر به www.mehrparvaz.com مراجعه کنید.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار