گوناگون

قابلیت های باورنکردنی جنگنده سوخو ۵۷ روسی

قابلیت های باورنکردنی جنگنده سوخو ۵۷ روسی

پارسینه: مجله Military Watch می نویسد جنگنده نسل پنجم روسی سوخو 57 (Su-57) از لحاظ قدرت آتش به طور قابل توجهی از همتایان خارجی خود پیشی گرفته است.

به گزارش پارسینه و به نقل از اسپوتنیک، این نشریه خاطرنشان کرد سوخو ۵۷ در میان جنگنده‌های نسل خود نه تنها به دلیل توانایی منحصر به فرد برای استفاده در موقعیت‌های مختلف در نبرد‌های واقعی بلکه به دلیل برد شلیک بالا به موازاتداشتن زرادخانه گسترده موشک‌های دوربرد متمایز است.

این مجله اضافه می‌کند که یکی از مزیت‌های اصلی هواپیمای روسی توانایی استفاده از موشک R-۳۷M است که کارایی بالایی در پدافند هوایی نشان داده است. به همین دلیل، سوخو ۵۷ قادر است اهداف هوایی را در فاصله دو برابر بیشتر از نمونه‌های مشابه آمریکایی و چینی هدف قرار دهد.

مجله Miliraty Watch از تنوع و برد بالای موشک‌های هوا به زمین را مورد استفاده سوخو ۵۷ را یکی دیگر از مشخصات برجسته این جنگنده روسی می‌داند. این نشریه معتقد است که در آینده، این هواپیما‌ها می‌توانند از نوع کوچکتر موشک ابرصوت "کینژال" (Kinzhal) استفاده کنند.

این مجله همچنین خاطرنشان کرد که سوخو ۵۷ تنها جنگنده نسل پنجمی است که در نبرد‌های هوایی واقعی شرکت کرده و علیه ارتش تمام عیار یک کشور دیگر حملات انجام داده است.

سوخو ۵۷ یک جنگنده چندمنظوره نسل پنجم است که توسط شرکت سوخو ساخته و برای نابودی انواع اهداف هوایی، زمینی و سطحی در نظر گرفته شده است.

این جنگنده می‌تواند از طیف وسیعی از سلاح‌های هدایت شونده و غیرهدایت شونده از جمله موشک‌های هوا به هوای کوتاه، متوسط ​​و بلند برد، موشک‌های هدایت شونده هوا به سطح خانواده‌های مختلف (X-۳۱، X-۳۵، Kh-۳۸، Kh-۵۸، Kh-۵۹)، بمب‌های هوایی قابل تنظیم در کالیبر‌های ۲۵۰، ۵۰۰ و ۱۵۰۰ میلی متری استفاده کند. حداکثر بار رزمی سوخ ۵۷، ده تن است.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار