گوناگون

افتتاح مجتمع فولاد بافق با مشارکت بانک ملت و با حضور رییس جمهوری + تصاویر

افتتاح مجتمع فولاد بافق با مشارکت بانک ملت و با حضور رییس جمهوری + تصاویر

پارسینه: مجتمع صنعتی فولاد بافق با مشارکت بانک ملت و با حضور رییس جمهوری به صورت رسمی، فعالیت خود را آغاز کرد.

بنا به گزارش پارسینه و بنا به اعلام روابط عمومی بانک ملت ، مجتمع فولاد بافق که چند سالی دچار رکود شدید و تعطیل شده بود بعد از تأمین اعتبارات لازم و اعطای تسهیلات ارزی و ریالی از سوی بانک ملت، در دومین سفر رییس جمهوری به استان یزد افتتاح شد و به چرخه تولید بازگشت.

رضا دولت آبادی، مدیرعامل بانک ملت در حاشیه مراسم بهره برداری از این مجتمع با اشاره به سیاست این بانک در حمایت از شرکت‌های تولیدی و کمک به رونق تولید و اشتغال در کشور اظهار امیدواری کرد که آغاز به کار این مجتمع، بتواند در رشد و توسعه اقتصادی استان یزد، نقش بسزایی ایفا کند.

وی افزود: بانک ملت اقدامات متعددی را در حمایت از بخش تولید و به ویژه پروژه‌های پیشران انجام داده و حمایت و مشارکت در آغاز به کار مجدد مجتمع فولاد بافق، از جمله این اقدامات است.

افتتاح مجتمع فولاد بافق با مشارکت بانک ملت و با حضور رییس جمهوری

بر این اساس، واحد آهن اسفنجی مجتمع فولاد بافق با ظرفیت ۸۰۰ هزار تن در سال در مجاورت معدن سنگ آهن چغارت و گندله سازی سه چاهون واقع شده که علاوه بر اشتغال زایی مستقیم برای ۳۰۰ نفر و اشتغالزایی غیرمستقیم برای بیش از ۱۵۰۰ نفر و ایجاد ارزش افزوده مواد خام معدنی، در آبادانی و محرومیت زدایی منطقه سهم بسزایی خواهد داشت.

این گزارش حاکی است، طرح افزایش ظرفیت تولید آهن اسفنجی تا ۲.۵ میلیون تن و همچنین پروژه احداث کارخانه گندله سازی در دستور کار این مجتمع قرار دارد.

افتتاح مجتمع فولاد بافق با مشارکت بانک ملت و با حضور رییس جمهوری

همچنین خط تولید «کلاف» مجتمع فولاد بافق با ظرفیت تولید ۵۵۰ هزار تن در سال شامل تولید انواع کلاف‌های صنعتی و ساختمانی راه اندازی شده است که برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

ارسال نظر

  • ناشناس

    فولاد در دل کویر..........؟؟؟!!!

نمای روز

داغ

صفحه خبر - وب گردی

آخرین اخبار

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد