گوناگون

شلوار جین ایربگ دار+ تصاویر

شلوار جین ایربگ دار+ تصاویر

دو شرکت اروپایی اکنون شلوار جین ایربگ دار را برای موتورسواران تولید می کنند که وظیفه این شلوار محافظت از ران های شما است.

اقتصاد ایران نوشت: دو شرکت – CX Air Dynamics فرانسه و Mo’Cycle سوئد – اکنون شلوار جین ایربگ دار را برای موتورسواران تولید می کنند.که وظیفه این شلوار محافظت از ران های شماست ، این تولید ظاهرا عجیب در شرایط عادی یک شلوار بسیار معمولی است اما زمانی که شما از موتور جدا می شوید به طور خودکار باد می کند و مانند کیسه ای از شما محافت می کند.

این لباس ها همچنین به صورت ژاکت برای سواران خیابانی و خاکی در دسترس هستند . در چند سال گذشته با یک جلیقه کیسه هوای بسیار زیبا با قابلیت تنفس مصنوعی وجود داشت که بسیار نزد دوچرخه سواران و موتور سواران محبوب بود

شرکت های ایمنی جهان از پس از مدت ها تحقیق متوجه موضوعی شدند که قسمت های حساس و در لحظه اولیه مهم تر هستند اما چرا شلوار؟  زیرا برخی از اولین قسمت‌هایی که در هنگام تصادف روی زمین آسیب می بینند، شلوار و پاها هستند شلوارها توسط کابل‌های گیره‌ای که شلوار را به دوچرخه یا موتور وصل می‌کنند و عملکرد فعال شدن آنها پس از شلیک با یک پمپ CO2 است که پس از استفاده به راحتی جایگزین خواهد شد.

 

مجموعه‌ای از روپوش‌های پارچه‌ای  ضد آب که برای موتورسوار طراحی شده است تا به راحتی روی لباس‌های روزانه و حتی رسمی خود زیپ بپوشند و آن‌قدر کوچک شوند تا براحتی در کیف یا کلاه ایمنی قرار گیرند. آنها دارای زره ​​قابل انعطاف Poron XRD با قابلیت جذب ضربه در زانوها و باسن هستند و کیسه های هوا از باسن به پایین تا ساق پا گسترش می یابند، البته با یک شکاف ظاهری در وسط که اجازه می دهد زانوهای شما خم شوند.

شلوار مذکور با قیمت ۵۹۹ یورو (۶۴۱ دلار آمریکا اگرچه گران محسوب می شود اما مطمئناً یکی از آن چیزهایی است که تمام موتورسوارها به آن احتیاج دارند.

 

download-1-300x220_11zon

download-2-300x207_11zon

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نمای روز

    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت پارسینه هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار