گوناگون

بهترین دوره MBA در ایران (ویژگی بهترین دوره از دید مدیران برتر)

بهترین دوره MBA در ایران (ویژگی بهترین دوره از دید مدیران برتر)

بهترین دوره mba در هر حوزه ای که باشید شما را بهترین خواهد کرد! اما یک کلاس MBA باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ دوره ام بی ای کدام موسسه مناسب است؟ معتبر ترین مدرک MBA را از کجا میتوان دریافت کرد؟ همراه ما باشید.

بهترین دوره mba در هر حوزه ای که باشید شما را بهترین خواهد کرد! اما یک کلاس MBA باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟ دوره ام بی ای کدام موسسه مناسب است؟ معتبر ترین مدرک MBA را از کجا میتوان دریافت کرد؟ همراه ما باشید.

دوره MBA برای افراد حرفه‌ای یک فرصت استثنایی است

تفاوتی ندارد که در کدام یک از حوزه‌های فناوری، مالی، مدیریت، بازاریابی و یا تولید کار می‌کنید، شرکت در بهترین دوره MBA می‌تواند یک فرصت طلایی برای شما باشد. چرا که فرصت‌هایی استثنایی در مواردی مانند پیشرفت شغلی و همچنین افزایش سطح درآمد را برای شما به همراه دارد. از طرف دیگر، دوره MBA می‌تواند روی جنبه‌های شخصی مانند مهارت‌های ارتباطی و رهبری شما نیز تاثیرگذار باشد. مهارت‌هایی که برای موفقیت حرفه‌ای کاملا ضروری هستند. با ما همراه باشید تا ویژگی‌های بهترین دوره MBA در تهران را بشناسیم و با برترین موسسه برگزارکننده این دوره کاربردی از نگاه مدیران برتر کشور آشنا شویم.

مزایای بهترین دوره MBA

دوره MBA (Master of Business Administration) یا مدیریت حرفه‌ای کسب‌وکار، قدمتی نزدیک به 100 سال دارد و بسیاری از کارشناسان، مدرک mba را با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت برابر می‌دانند. البته باید اشاره کرد که سرفصل‌های آموزشی این دوره طی 100 سال اخیر با تغییرات بسیار زیادی روبه‌رو شده‌اند. چرا که مدیریت، رهبری و کسب‌وکارها نیز طی این سال‌ها بسیار تغییر کرده‌اند. اما شرکت در بهترین دوره MBA در تهران یا دیگر شهرهای ایران، به کدام افراد پیشنهاد می‌شود؟ به‌طور کلی اگر به دانش مدیریت نیاز دارید، اما تحصیلات شما در حوزه‌های دیگر است، بهترین کاندیدا برای شرکت در این دوره به‌شمار می‌آیید.

برخی از مهم‌ترین مزایای شرکت در بهترین دوره MBA عبارت‌اند از:

  • پیدا کردن فرصت‌های جدید شغلی: طی سال‌های اخیر اهمیت مدرک MBA بسیار بیشتر از گذشته شده است. در حال حاضر بسیاری از کسب‌وکارها دوره‌های کارآموزی MBA برای جذب نیروهای مشتاق برگزار می‌کنند. در نتیجه اگر شما در دوره MBA شرکت کنید، فرصت‌های شغلی بسیار جذابی را پیش روی خود خواهید دید
  • افزایش سطح درآمد: طی یک پژوهش در مجله فوربز، مشخص شده است که میانگین دستمزد فارغ‌التحصیلان دوره MBA، 50 درصد بیشتر از زمانی است که در این دوره شرکت نکرده بودند. آمار دستمزد این افراد زمانی جالب‌تر می‌شود که بعد از 5 سال، میانگین دستمزد آن‌ها 80 درصد افزایش پیدا می‌کند. پس می‌توان گفت که با شرکت در این دوره کاربردی، می‌توانید به‌خوبی سطح درآمد خود را افزایش دهید
  • بهبود مهارت‌های کاری: یکی از مزایای کلیدی شرکت در دوره MBA این است که دانش نظری و عملی شما را در مورد نحوه عملکرد مشاغل بهبود می‌بخشد. یکی از مولفه‌های کلیدی موفقیت در کسب‌وکار، داشتن مهارت‌های نرم مانند ایجاد ارتباطات، کار گروهی و رهبری است که شما با شرکت در دوره MBA می‌توانید آن‌ها را به دست آورید

بهترین دوره mba در ایران چه ویژگی‌هایی دارد؟

دوره MBA به ‌عنوان یکی از محبوب‌ترین دوره های مدیریت، در ایران نیز تحت نظر موسسات آموزشی مختلف برگزار می‌شود. درواقع اگر شما به دنبال رشد در حوزه کاری خود و یا توسعه کسب‌وکارتان هستید، باید به سراغ دوره‌ای بروید که بهترین شرایط را داشته باشد. یک دوره MBA باید از ویژگی‌هایی مانند اعتبار بالای موسسه برگزارکننده دوره، برنامه درسی منعطف، سرفصل‌های جامع و به‌روز و هزینه مناسب برخوردار باشد تا شما آن را انتخاب کنید. در ادامه با مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین دوره MBA در ایران آشنا می‌شویم.

اعتبار بالای موسسه برگزارکننده دوره mba در ایران

دوره‌های MBA در ایران توسط موسسات آموزشی مختلفی برگزار می‌شود که هر یک شرایط مخصوص به خود را دارند. اما نکته مهم این است که تمام این موسسات آموزشی، دوره MBA را با سطح کیفی یکسانی برگزار نمی‌کنند و مدرک صادرشده توسط آن‌ها نیز لزوما از اعتبار بالایی برخوردار نیست. به همین خاطر شما باید به سراغ موسسه‌ای بروید که از سابقه و اعتبار بالایی برخوردار می‌باشد و دوره‌های مختلفی را برگزار کرده است.

امکان شبکه‌سازی با سایر شرکت‌کنندگان

همان‌طور که اشاره شد، افرادی در دوره MBA شرکت می‌کنند که به دنبال یادگیری دانش مدیریت هستند. این افراد عموما یک کارآفرین یا متخصص در حوزه کاری خود به‌شمار می‌آیند و به همین خاطر ایجاد ارتباط و معاشرت با آن‌ها می‌تواند برای شما مزایای بسیاری داشته باشد. به همین خاطر بهترین دوره MBA باید برای شما فرصت شبکه‌سازی با سایر همکاران و افراد متخصص را فراهم کند. عموما در دوره‌های حرفه‌ای MBA، جلساتی برای دیدارهای دوستانه و صحبت کردن میان شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

سرفصل‌های آموزشی جامع و به‌روز

دوره MBA، یک دوره مدیریتی کاملا پیچیده و پیشرفته است که سرفصل‌های بسیار زیادی دارد. از طرف دیگر، مدیریت در دنیای امروز به یک علم تبدیل شده است و دیگر شکل سنتی خود را ندارد. به همین خاطر سرفصل‌های آموزشی ارائه شده در دوره MBA باید کاملا به‌روز و مطابق با شرایط مدیریت امروز باشند. از طرف دیگر جامع بودن سرفصل‌های آموزش دوره MBA نیز از اهمیت زیادی برخوردار است تا شما بتوانید با شرکت در این دوره، تمام مباحث مهم مدیریتی را یاد بگیرید.

برنامه درسی منعطف یا قابلیت شرکت به صورت حضوری و غیر حضوری

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های افرادی که به شرکت در دوره MBA علاقه دارند، برنامه‌ریزی برگزاری کلاس‌های این دوره است. درواقع بسیاری از این افراد، شاغل هستند و زمان آزاد بسیار کمی در اختیار دارند. در نتیجه یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بهترین دوره MBA، منعطف بودن برنامه درسی آن است. برنامه‌ریزی برگزاری کلاس‌های این دوره باید به شکلی انجام شود که تمام افراد شاغل بتوانند در دوره MBA شرکت کنند و این برنامه‌ریزی تداخلی با شغل آن‌ها نداشته باشد. البته شرکت در دوره‌های آنلاین MBA نیز می‌تواند یک گزینه مناسب برای این دسته از افراد باشد. برخی موسسات و مراکز مانند مرکز دوره های مدیریتی امکان گذراندن غیرحضوری آنلاین یا آفلاین دوره MBA  را نیز دارند.

برگزاری دوره MBA توسط اساتید مجرب

کیفیت محتوای دوره MBA ارتباط مستقیمی با تجربه و سابقه کاری مدرس یا استاد آن دارد. به همین خاطر اگر به دنبال شرکت در بهترین دوره MBA هستید، باید به سراغ دوره‌هایی بروید که زیر نظر اساتید مجرب برگزار می‌شوند. اساتید مناسب در این حوزه، باید تجربه بالایی در حوزه مدیریت داشته باشند و بتوانند مباحث این دوره را مطابق با علم روز دنیا تدریس کنند. در واقع بهترین مدرس MBA است که دوره MBA را به بهترین دوره تبدیل می کند.

هزینه دوره MBA باید مناسب باشد

یکی دیگر از دغدغه‌های افراد برای شرکت در دوره MBA، هزینه این دوره مدیریتی است. باید گفت که دوره‌های MBA با هزینه‌های مختلفی برگزار می‌شود و شما گزینه‌های مختلفی برای انتخاب دارید. اما نباید فراموش کرد که شرکت در دوره MBA یک سرمایه‌گذاری به‌شمار می‌آید. در نتیجه پیشنهاد می‌شود به تناسب میان کیفیت دوره و هزینه آن توجه داشته باشید. بسیاری از دوره‌های ارزان‌قیمت MBA، کارایی کافی را ندارند و نمی‌توانند شما را برای مدیریت کارآمد آماده کنند. همچنین مدرک معتبری نیز ارائه نمی‌دهند.

مدرک MBA اعتبارات لازم را داشته باشد.

بهترین مدرک MBA ایران یا معتبر ترین گواهینامه MBA باید دارای مدت آموزشی استاندارد، استعلام از سایت وزارت علوم، قابلیت ترجمه رسمی و تاییدیه دادگستری باشد همچنین موسسه صادر کننده نیز باید در سایت وزارت علوم ثبت شده باشد. مدارک دوره های MBA و DBA صادر شده از موسسات آموزش عالی معمولا اعتبار بیشتری نسبت به مدارک داخلی دانشگاه ها نیز دارد. لازم به ذکر است مدرک MBA برای مهاجرت نیز بسیار کاربردی است.

آموزش عملی در کنار تئوری

قطعا آموزش تئوری بخش مهمی از یک دوره MBA است. اما نباید فراموش کرد که شما زمانی در یک حوزه متخصص و حرفه‌ای می‌شوید که با چالش‌های مختلف روبه‌رو شده و تجربه کسب کنید. به همین خاطر در بهترین دوره MBA باید علاوه ‌بر مباحث تئوری، آموزش‌های عملی نیز وجود داشته باشد. برای مثال، اساتید دوره‌های برتر با استفاده از مثال‌های واقعی، تلاش می‌کنند تا دانش و تجربه شرکت‌کنندگان در دوره MBA را به چالش بکشند. این کار شما را برای آینده و مدیریت اصولی و موفق آماده خواهد کرد.

برخورداری دوره MBA از پشتیبانی کارآمد

برخورداری از پشتیبانی یا مشاوره یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم بهترین دوره MBA به‌شمار می‌آید. شما برای آشنایی با سرفصل‌های دوره و یا مدرسان، باید از قبل ثبت نام به‌صورت کامل مشاوره دریافت کنید. از طرف دیگر، شرکت‌کنندگان در دوره MBA بعد از پایان آموزش خود نیز به دریافت راهنمایی و مشاوره از اساتید خود نیاز دارند. در نتیجه پیشنهاد می‌شود که به سراغ دوره‌ای بروید که از پشتیبانی خوبی برخوردار باشد. مرکز دوره های مدیریتی تهران

برای شرکت در دوره MBA به سراغ کدام موسسات برویم؟ بهترین دوره MBA در تهران

همان‌طور که اشاره شد، موسسات آموزشی بسیار زیادی دوره‌های MBA و DBA را در ایران برگزار می‌کنند. اما برای شرکت در چنین دوره مهمی، شما باید به سراغ موسسه‌ای بروید که بهترین شرایط آموزشی را برای شما فراهم می‌کند و سابقه‌ای قابل قبول در این زمینه دارد. حال سوال مهم این است که چگونه می‌توان یک موسسه آموزشی معتبر برای شرکت در دوره MBA را پیدا کرد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که توجه به برخی ویژگی‌ها می‌تواند برای پیدا کردن چنین موسسه‌ای به شما کمک کند.

در ادامه با ویژگی‌های یک موسسه برتر برگزارکننده دوره آموزشی MBA آشنا می‌شویم:

  • اعتبار موسسه: موسسات آموزشی معتبر باید تحت نظر وزارت علوم و تحقیقات فعالیت کنند. این امر از آن جهت اهمیت دارد که تنها این موسسات می‌توانند بعد از پایان دوره MBA، مدرک معتبر وزارت علوم و تحقیقات را به دانش‌پذیران خود ارائه دهند. بررسی سابقه موسسه و همچنین دانش‌پذیران سابق آن می‌تواند به شما در اعتبارسنجی آن کمک کند
  • اساتید موسسه: همان‌طور که اشاره شد، برای شرکت در دوره‌های باکیفیت و مفید MBA، باید به سراغ دوره‌هایی بروید که اساتید برتر آن‌ها را تدریس می‌کنند. به همین خاطر اگر به دنبال یک موسسه معتبر و برتر برای شرکت در دوره MBA می‌گردید، باید به سطح کیفی اساتید این مجموعه دقت داشته باشید.
  • ارائه مشاوره رایگان: انتخاب دوره MBA برای بسیاری از افراد می‌تواند دشوار باشد. به همین خاطر یک موسسه حرفه‌ای برگزارکننده این دوره، باید خدمات مشاوره رایگان به دانش‌پذیران ارائه دهد تا آن‌ها با کم‌ترین نگرانی و تردید برای شرکت در این دوره آماده شوند
  • شرایط متنوع برای پرداخت هزینه دوره MBA : موسسات برتر برگزارکننده دوره MBA، عموما تمام هزینه شرکت در دوره را به‌صورت نقدی دریافت نمی‌کنند. بلکه به دلیل بالا بودن هزینه این نوع دوره‌های مدیریت، شما می‌توانید هزینه را به‌صورت اقساطی نیز پرداخت کنید

بهترین دوره MBA در ایران (ویژگی بهترین دوره از دید مدیران برتر)

مرکز بین‌المللی دوره‌های مدیریتی و مهارتی؛ بهترین دوره MBA 2024

اگر به دنبال یادگیری دانش مدیریت و مهارت‌های مربوط به آن هستید، مرکز دوره های مدیریتی تهران را می‌توان به عنوان یک مرکز تخصصی و با سابقه در حوزه کسب و کار و آموزش مدیریت کسب و کار دانست. شما می‌توانید دوره MBA و دوره های DBA تا PostDBA را به صورت اصولی در این موسسه بگذرانید. این مجموعه دوره خود را تحت نظر وزارت علوم و تحقیقات برگزار می‌کند و در پایان دوره نیز مدرک معتبر و دارای تاییدیه و قابلیت ترجمه رسمی به دانش‌پذیران اعطا می‌کند.

همچنین شما می‌توانید هزینه شرکت در دوره MBA را به‌صورت اقساطی پرداخت کنید. باید اشاره کرد که امکان فشرده‌سازی دوره MBA در این مجموعه نیز وجود دارد که یک گزینه عالی برای افراد شاغل به ‌شمار می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم که برای دریافت مشاوره رایگان و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره کاربردی، به وب‌سایت این مجموعه به آدرس www.course-mba.ir  مراجعه کنید و یا با شماره های مسئولین آموزش مرکز دوره های مدیریتی تماس بگیرید.

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ پارسینه در تهیه‌ محتوای این آگهی تبلیغاتی نقشی نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

 

 

ارسال نظر

  • علی

    بهترین دوره mba در ایران بسیار مطلب عالی بود و معرفی خوبی بود

  • کاربر سایت

    ممنون از شما بهترین مدرک mba هم حواستون باشه 400 ساعته باشه وگرنه استاندارد نیست. توی بعضی گرایشا 300 هم اوکیه

  • علی

    بهترین دوره mba در ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار