گوناگون

صدام حسین زنده و سالم در زندان های آمریکا! + فیلم

صدام حسین زنده و سالم در زندان های آمریکا! + فیلم

اخیرا برخی رسانه‌ها از زنده بودن صدام حسین و حضور او در زندان آمریکا خبر دادند.

صدام حسین در سال ۲۰۲۳ در یک زندان آمریکایی ظاهر شد. این اولین باری بود که تصویر صدام حسین در رسانه ها به نمایش گذاشته شد.

صدام حسین، رئیس‌جمهور سابق عراق بود که در دهه‌های ۱۹۷۰ و ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ به عنوان یکی از قدرتمندترین رهبران در منطقهٔ خاورمیانه شناخته می‌شد. او با حکومت سنگین و دست‌کمی جنگی، وارد جنگ با ایران شد و سپس با اشغال کویت، باعث ورود ائتلاف بین‌المللی به عراق و در نهایت سقوط و جلوگیری از حکومت او شد.

به عنوان یک رهبر دیکتاتوری، صدام به اقداماتی معروف بود که شامل کشتار عام، زورگیری و سیاست‌های سخت گیرانه‌ای بود. سقوط او در سال ۲۰۰۳ در دستور عملیات نظامی توسط ائتلاف بین‌المللی آغاز شد و او در نهایت دستگیر و سپس محاکمه شد و در سال ۲۰۰۶ اعدام شد. توجه به سیاست‌های سرکوبگرانه او و جنایاتی که در دوران حکومت او اتفاق افتاد، او را یکی از رهبران کشورهای خاورمیانه با سابقه‌ای تاریخی و جنایات جدی محکوم کرد.

 

حجم ویدیو: 1.69M | مدت زمان ویدیو: 00:00:22 دانلود ویدیو

ارسال نظر

  • ضصضخه

    هیتلر بازیگر هم بعد از اینکه فریب بزرگ یانیکها را عملی کرد برای تسلط به جهان با دلار و طلا و ایجاد سازمانهای بین المللی و مرز بندی های جدید کشورها و..... در آمریکا تا آخر عمر زندگی کرد :)

  • سلطان

    صدام مرد بود
    همین الان هم عراقی ها دوستش دارن.

    دلیل اصلی برداشتن صدام ، بوجود آوردن وضع فعلی موجود در عراق است.( بی ثباتی- ایجاد چند دسته گی - باز شدن پای همسایه ی شرقی)

  • عوام

    مجری خبر زیباست

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار