گوناگون

درخواست ترسناک مدیرعامل از کارمندش برای اثبات ضدگلوله بودن خودرو! + فیلم

درخواست ترسناک مدیرعامل از کارمندش برای اثبات ضدگلوله بودن خودرو! + فیلم

پارسینه: مدیر عامل یک شرکت تولید خودروی ضدگلوله از کارمندش خواست تا برای اثبات ضدگلوله بودن محصولش با اسلحه AK-47 به سمت او شلیک کند.

هر محصولی که در اطراف خود می‌بینید قبل از عرضه به بازار آزمایش می‌شود، اما مدیر عامل شرکتی که خودروی ضدگلوله تولید می‌کند، هنگامی که از کارمندش خواست با یک اسلحه AK-47 به سمت او شلیک کند، کیلومتر‌ها از رقبایش سبقت گرفت.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است درخواست ترسناک مدیر عامل این شرکت از کارمندش برای شلیک به او را به تصویر می‌کشد. این مدیر عامل در تلاشی جسورانه برای آزمایش محصول خود از کارمند خود خواست تا با اسلحه AK-47 به سمت او شلیک کند تا ثابت کند که خودروی ساخت شرکتش کاملا ضد گلوله است.

ویدئویی که در فضای مجازی به ویدئویی داغ تبدیل شده است نشان می‌دهد مدیر عامل خود در داخل یکی از خودرو‌ها نشسته است. در سمت دیگر کارمند دو یا سه گلوله با اسلحه AK-47 به جلوی خودرو شلیک می‌کند. خوشبختانه هیچ کدام از گلوله‌ها رد نشد و مدیرعامل به سلامت از خودرو خارج شد.

این ویدئو پس از انتشار در شبکه اجتماعی توئیتر به ویدئویی داغ تبدیل شد و مورد توجه کاربران قرار گرفت. کاربران این شبکه اجتماعی آن را تلاشی جسورانه خواندند و مدیرعامل این شرکت را به خاطر اعتمادش به محصول تولیدی شرکتش مورد تحسین قرار دادند.

منبع: مخاطب24

ارسال نظر

  • ناشناس

    عین پرایدما نامردها توی خودروسازی جاسوس دارن وگرنه چطوری این طرح دزدیدن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار