گوناگون

واکنش جالب شاهرخ خان به نمایش تصویرش توسط پهپادها در دبی+ فیلم

واکنش جالب شاهرخ خان به نمایش تصویرش توسط پهپادها در دبی+ فیلم

شاهرخ خان ستاره‌ی ماندگار بالیوود برای تبلیغ فیلم جدیدش Dunki در دبی سنگ تمام گذاشته است. این قهرمان کارکشته دیروز یک نمایش پهپادی در داون‌تاون دبی ترتیب داد و تیزر فیلم جدیدش روی ساختمان برج خلیفه به نمایش درآمد.

به گزارش پارسینه و به نقل از گلف نیوز؛ تیم شاهرخ خان مرتب در حال خبررسانی درباره‌ی ماجراهای او در دبی هستند. پیش از این او در گلوبال ویلج درباره‌ی علاقه‌ی شدیدش به دبی با هواداران صحبت کرد و از آن‌ها برای حمایت همیشگی‌شان تشکر کرد.

فیلم Dunki با کارگردانی راجکومار هیرانی، کارگردان فیلم سه احمق (3Idiots) فردا در سینماهای امارات اکران می‌شود. از حمایت گسترده‌ی هواداران شاهرخ خان در امارات می‌توان حدس زد که این فیلم بسیار پرفروش شود.

اما ستاره‌ی بزرگ بالیوود که پیش از این در سال ۲۰۲۳ در فیلم Pathaan نیز بازی کرده بود، از روش‌های سنتی مانند مصاحبه‌ی خبری پیش از اکران فیلم استفاده نمی‌کند. او بر تعامل با هواداران تمرکز دارد و با رقص و فریبایی خود هواداران را به وجد می‌آورد تا برای فیلم جدیدش هیجان‌زده شوندشاهرخ خان با دبی غریبه نیست و حتی یک خانه‌ی مجلل روبه‌دریا در این شهر دارد. دو فیلم آخر او، Pathaan و Jawan بسیار پرفروش شدند و جان تازه‌ای به حرفه‌ی بازیگری او بخشیدند.

در فیلم Dunki همچنین تاپسی پانو و ویکی کائوشال نیز نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم درباره‌ی چند رفیق دوست‌داشتنی است که می‌خواهند از طریق روش‌های غیرقانونی به یک کشور خارجی بروند. بخشی از این فیلم درام با موضوع اجتماعی در عربستان سعودی فیلم‌برداری شده است و یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌های بالیوود در سال ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

 

ارسال نظر

  • Deathcry

    نمی‌دونم چرا از بچگی عاشق این دیوونه هستم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار