گوناگون

فیلم ویدئویی «عروس بندر» به زودی وارد شبکه خانگی میشود

فیلم ویدئویی  «عروس بندر» به زودی وارد شبکه خانگی میشود

پارسینه: فیلم ویدئویی «عروس بندر» نخستین تجربه کارگردانی امیر معقولی که فیلمبرداری آن در بندرعباس انجام شد و با محوریت طنز ساخته شده به زودی وارد شبکه خانگی میشود.

به گزارش پارسینه ،فیلم ویدئویی «عروس بندر» نخستین تجربه کارگردانی امیر معقولی که فیلمبرداری آن در بندرعباس انجام شد و با محوریت طنز ساخته شده به زودی وارد شبکه خانگی میشود.

فيلم برداري عروس بندر از ٢٤ ارديبهشت شروع شد و دهم خرداد ماه به پايان رسيد.

امیر معقولی پیش از این به عنوان مدیر فیلمبرداری فعالیت داشت و این فیلم نخستین تجربه کارگردانی او محسوب میشود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: جوانی به تازگی به ایران بازگشته و خواننده زیرزمینی است. اما به خانواده اش می گوید که در رشته جانورشناسی تحصیل کرده و همین دروغ او را دستخوش حوادثی با دستمایه های کمدی می کند که پس از فراز و نشیب هایی که در طول داستان دارد، با یک دختر بندری ازدواج می کند.

یوسف تیموری و دریا خزائی بازیگران نقش اصلی و همچنین علی صادقی، علی کاظمی، جواد زیتونی، زهره فکور صبور و بازیگر خردسال علیرضا وفاداری در این فیلم به ایفای نقش میپردازند.

فیلم ویدئویی «عروس بندر» به زودی وارد شبکه خانگی میشود

از ديگر عوامل اين فيلم ميتوان برنامه ریز هادی رحیمی خاص، دستیار‌یک رامین معقولی، انتخاب بازيگر و پخش رسانه سعيد پوريامدیر، تولید محمد رضا مجد، جانشین تولید و مدیر تدارکات محمد سیانکی ، نویسنده‌ مجید سعیدیان ، مشاور فیلمنامه سعید اقا خانی، تهیه کننده رضا وفاداری ، طراح گریم رضا سعیدی، صدا بردار‌ هاشم زنگی ، مدیر تصویر‌برداری امیر معقولی ، طراح صحنه ولباس محسن ارشدی، منشی صحنه زینب کشاورز نام برد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار