گوناگون

حضور پلیس مبارزه با موادمخدر در مرزهای سه‌گانه تشدید شد

حضور پلیس مبارزه با موادمخدر در مرزهای سه‌گانه تشدید شد

پارسینه: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا گفت: به منظور جلوگیری از سودجویی برخی افراد، حضور نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در مرزهای سه گانه (مهران شلمچه و چزابه) و مسیرهای تردد زوار تشدید شده است.

سردار محمدمسعود زاهدیان با اشاره به آماده‌باش نیرو‌های پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا همزمان با آغاز راهپیمایی بزرگ اربعین، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از قاچاق موادمخدر و سودجویی برخی افراد، همزمان با آغاز کنگره عظیم اربعین حسینی، حضور نیرو‌های پلیس مبارزه با موادمخدر در مرز‌های سه‌گانه (مهران، شلمچه و چذابه) و مسیر‌های تردد زوار تشدید شده است.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر خاطرنشان کرد: با به‌کارگیری تجهیزات به روز، تمامی وسایل همراه و بار زوار توسط این پلیس کنترل و چک می‌شود.

وی ادامه داد: حضور نیرو‌های پلیس مبارزه با موادمخدر در مرز‌ها امری همیشگی است، اما باید بگویم به منظور حفظ شأن و جایگاه زوار ایرانی، همزمان با آغاز راهپیمایی اربعین حسینی اقدامات کنترلی این پلیس تشدید شده است.

زاهدیان یادآور شد: واحد سگ‌های موادیاب پلیس از آغاز راهپیمایی اربعین حسینی در مسیر‌های تردد زوار فعال هستند.

تریاک در صدر کشفیات پلیس مبارزه با موادمخدر

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر ناجا درباره میزان کشفیات موادمخدر پلیس از ابتدای سال تاکنون، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۳۰ تُن موادمخدر کشف شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، افزایش پنج درصدی داشته که ماده مخدر تریاک در صدر کشفیات است.
منبع: خبرگزاری تسنیم

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار