گوناگون

هاکی ایران بر بام آسیا؛ نهمین قهرمانی تیم ملی هاکی با شکست سنگین مالزی

هاکی ایران بر بام آسیا؛ نهمین قهرمانی تیم ملی هاکی با شکست سنگین مالزی

تیم ملی هاکی سالنی کشورمان برای نهمین بار قهرمان هاکی آسیا شد.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون هاکی ، تیم ملی هاکی سالنی کشورمان با شکست سنگین مالزی با نتیجه ۷ بر ۱ در دیدار نهایی رقابت های قهرمانی آسیا، با پس گرفتن جام قهرمانی از مالزی، برای نهمین بار قهرمان هاکی آسیا شد. گلهای تیم ملی را امیرمهدی میرزاخانی ، پیام لشگری و حمید نورانیان هرکدام ۲ و سجاد ممی زاده ۱ گل بثمر رساندند و سجاد ممی زاده بعنوان بازیکن برتر دیدار لوح خود را از دستان دکتر بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی ایران و رییس هاکی داخل سالن آسیا دریافت کرد.

در پایان این رقابت ها امیرمهدی میرزاخانی با ثبت ۲۴ گل هم عنوان آقای گلی مسابقات و هم برترین بازیکن رقابت ها را به خود اختصاص داد .

مدال ها و کاپ تیم های برتر رقابت ها توسط دکتر بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی ایران و رییس هاکی داخل سالن آسیا اهدا شد .

دکتر قدیمی اعلام کرد فدراسیون هاکی جام قهرمانی خود را به روح شهدای راه خدمت آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور مردمی و هیات همراه ایشان، تقدیم میکند.

بهرام قدیمی تاکید کرد با برنامه ریزی هدفمند و عملیاتی مدون و با کادر فنی کامل با حمایت وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و هیات های استانی و برگزاری اردوهای باکیفیت بتوانیم در جام جهانی کرواسی مقام سومی خود در جهان را ارتقا دهیم

در دیدار رده بندی ، قزاقستان با شکست تایلند مقام سوم رقابت ها را کسب کرد و تایلند در جایگاه چهارم ایستاد.

خاطر نشان میگردد تیم ملی کشورمان که دارای رنکینگ ۲ جهان میباشد بهمراه مالزی جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۵ که اواخر امسال به میزبانی کرواسی برگزار خواهد شد را کسب نمودند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار