گوناگون

این دو ستاره سرخابی ها ماندگار میشوند

این دو ستاره سرخابی ها ماندگار میشوند

دو ستاره ازبکستانی پرسپولیس و استقلال برای فصل آینده قرارداد دارند و در این دو تیم ماندگار هستند.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر ورزشی، پرسپولیس و استقلال در نقل و انتقالات زمستانی دو ستاره تیم ملی ازبکستان را به خدمت گرفتند و هر دو بازیکن جزو بهترین‌های نیم فصل دوم لیگ برتر بودند. جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان خط حمله استقلال را متحول کرد و نقش بسیار پررنگی در نتایج خوب تیم نکونام در هفته‌های اخیر داشته است. همچنین اوستون اورونوف هم دیگر ستاره ای بود که خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و نمایش‌های خیره کننده او نگاه‌ها را به سوی خودش خیره کرد.

تکنیک بی‌نظیر اورونوف و تاثیرگذاری‌اش روی بازی‌های پرسپولیس باعث شد تا او ستاره بی چون و چرای سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم باشد. این دو ستاره ازبک خیلی زود به بازیکنان محبوبی در بین هواداران پرسپولیس و استقلال تبدیل شدند و حالا که لیگ به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال نگران جدایی این دو ستاره هستند. پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد هم ماشاریپوف و هم اورونوف برای فصل آینده با تیم‌های خود قرارداد دارند و هیچ بند فسخی هم برای جدایی آن‌ها وجود ندارد.

به این ترتیب این دو بازیکن فصل آینده هم در فوتبال ایران حضور خواهند داشت مگر اینکه به صورت توافقی و با رضایت باشگاه خود اقدام به جدایی کنند. این دو ستاره که از آن‌ها به عنوان هدیه‌های زمستانی پرسپولیس و استقلال یاد می‌شود، اگر حقوق خود را به موقع دریافت کنند و از این بابت خیالشان راحت باشد، مشکلی حتی برای تمدید بلند مدت قرارداد با تیم‌های خود ندارند و پرسپولیس و استقلال می‌توانند برای سال‌های بعد هم از حضور این دو بازیکن باکیفیت بهره ببرند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار