گوناگون

سرمربی مهاجرت کرده ایرانی: دل شکسته‌ ام!

سرمربی مهاجرت کرده ایرانی: دل شکسته‌ ام!

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو مصر گفت: عاشق ایران بودم؛ همیشه خانواده‌ام به من می‌گفتند چرا از ایران نرفتم، اما این بار دیگر دلم شکست و دل بریدم.

بیژن مقانلو در خصوص کسب دو سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس برای تکواندوکاران مصر در مسابقات کسب سهمیه در قاره آفریقا اظهار داشت: ابتدا باید عنوان کنم موضوعی که در تکواندوکاران مصری می‌بینم عشق به کار است و کار را با دل و جون انجام می‌دهند و کل مجموعه مصر نیز حرفه‌ای است. ما سعی کردیم از پتانسیل موجود حداکثر استفاده را در مسابقات ببریم. مصر پیش از این مسابقات توسط سیف عیسی یک سهمیه از طریق رنکینگ گرفته بود و ما می‌توانستیم در بخش آقایان و بانوان سه سهمیه دیگر بگیریم. بازیکنان ما همه جوان هستند و اکثر آنها جوانان ۱۷ تا ۱۹ ساله هستند و سیف عیسی به عنوان باتجربه‌ترین بازیکن تیم نیز۲۴ ساله است.

مقانلو در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد قبول پیشنهاد مصر بلافاصله پس از جدایی از تیم ملی برای این بود که خیلی چیزها را اثبات کند، گفت: من عاشق ایران بودم؛ همیشه خانواده‌ام به من می‌گفتند چرا از ایران نرفتم، اما این بار دیگر دل بُریدم و دلم شکست. هنوز هم عاشق ایران هستم، اما دل شکسته‌ام. اصلاً بحث ثابت کردن نبود، اما می‌خواستم به خیلی‌ها بگویم اگر ایران ماندم، خودم دوست داشتم که ماندم. در حالی که فرصت برای رفتن من زیاد بود. خیلی‌ها فکر می‌کردند در دنیا من را نمی‌خواهند، اما اینطوری نبود.

وی در پایان در خصوص اینکه توقع می‌رفت فدراسیون با توجه به انتخاب او تا المپیک پاریس به برنامه‌هایش اعتماد می‌کرد، گفت: اصلا بحث اعتماد و غیراعتماد نیست. در همه دنیا یا تو را انتخاب نمی‌کنند یا وقتی تو را انتخاب می‌کنند پای تفکرت می‌ایستند. همیشه برای من فرصت برای رفتن بود، اما یکسری حرف‌ها را شنیدم که آمدم بگویم اینجوری که فکر می‌کنید هم نیست.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار