گوناگون

رامین رضاییان: آن روز فوتبال را کنار می گذارم

رامین رضاییان: آن روز فوتبال را کنار می گذارم

رامین رضاییان گفت: من همه هم‌پستی‌هایم را دوست دارم. من اسم نمی‌برم که دوست‌هایم ناراحت نشوند. من آرزو می‌کنم از چیزی که هستند فراتر باشند.

به گزارش همشهری آنلاین رامین رضاییان اول فروردین ماه شمع تولد ۳۴ سالگی خود را فوت کرد اما در بازی و انگیزه او اصلا اثری از یک بازیکن پا به سن گذاشته دیده نمی‌شود و او همچنان با انگیزه زیاد برای سپاهان و تیم ملی بازی می‌کند.

رامین در این خصوص گفت: چه از نظر تمرینی و چه اخلاق و رفتار، هرسال سعی کردم خودم را ده تا بیست درصد پیشرفت بدهم. من قرار نیست به این زودی‌ها پا پس بکشم و سال به سال می‌جنگم و حرفه‌ای‌تر تمرین می‌کنم‌. عیدی گرفتن برای من لذت پیروز شدن کنار هم‌تیمی‌هایم است. تلاش می‌کنیم با برد دل هواداران سپاهان را شاد کنیم. برای جام ملت‌ها خودم ماه‌ها ناراحت بودم که نتوانستیم مثل بازی ژاپن دل مردم را شاد کنیم. اینکه دل مردم را شاد کنیم از عیدی گرفتن برایم شیرین‌تر است.

او ادامه داد: این انگیزه وقتی می‌آید که من لذتش را می‌برم. اینکه می‌بینم مردم چقدر به من لطف دارند. همه چیز فوتبال نیست و شما باید خودتان را جزوی از مردم بدانید. وقتی اسم من رامین رضاییان شد که کنار مردم بودم. تلاش کردم بازیکن حرفه‌ای باشم و این موضوع فقط به حرف نباشد. از خیلی لذت‌های زندگی‌ام می‌گذرم برای تمرین، کار تیمی و پیروزی. این لذت‌ها برای من خیلی شیرین است. وقتی پیشرفت می‌کنی پیش مردم عزیزتری. من نمی‌توانم حتی لحظه‌ای به شاد کردن مردم فکر نکنم. برای من این تعریف‌ها افتخاری است. هرسال که سنم بالاتر می‌رود باید حرفه‌ای‌تر زنرگی و تمرین کنم. این حرف امیرخان خیلی به دل من می‌نشیند که می‌گوید بچه‌ها کاری نکنید که مردم روزهای بدتان را ببینند.

او در مورد زمان خداحافظی‌اش از فوتبال گفت: من یک دیدگاهی دارم که همیشه خوب باشم ولی اگر حس کنم یک روزی حس کنم نتوانم به تیمم کمک کنم شک نکنید آن روز فوتبال را کنار می‌گذارم.

او در مورد هم‌پستی‌هایش در لیگ عنوان کرد: دوست ندارم کسی از من جلو بزند ولی این چلنج فوتبالی برای پیشرفت و مسیر درست را دوست دارم. ما فوتبالیست‌های ایران یک مشکل بزرگ داریم که به سطح الان‌مان راضی هستیم ولی شاید سطح ما خیلی بیشتر از این باشد. من همه هم‌پستی‌هایم را دوست دارم. من اسم نمی‌برم که دوست‌هایم ناراحت نشوند. من آرزو می‌کنم از چیزی که هستند فراتر باشند.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار