گوناگون

ادگار داویدز به بیمارستان امام خمینی تهران رفت +تصاویر

ادگار داویدز به بیمارستان امام خمینی تهران رفت +تصاویر

ادگار داویدز، اسطوره فوتبال هلند که در ایران حضور دارد، امروز به مجتمع تخصصی حضرت مهدی (عج) رفت تا لحظاتی جالب را در عید نوروز در کنار بیماران این بیمارستان ثبت کند.

پارسینهادگار داویدز اسطوره هلندی دنیای فوتبال روز گذشته به ایران آمد و در اولین جلسه تمرینی تیم ملی ایران حاضر شد. داویدز در دیدار با کار فنی و بازیکنان تیم ملی ایران، برای آنها آروزی موفقیت کرد و گفت همیشه اتفاقات فوتبال ایران را پیگیری می کند.

 او دیشب هم مهمان ویژه برنامه فوتبال برتر در برنامه تحویل سال نو شبکه سه بود و لحظات شاد و جالبی را در کنار محمدحسین میثاقی رقم زد. داویدز در این برنامه عید نوروز را به زبان فارسی تبریک گفت اما زیباترین حرکت ستاره سابق دنیای فوتبال در ایران امروز رقم خورد. داویدز امروز به بیمارستان امام خمینی تهران رفت و با برخی بیماران حاضر در این بیمارستان دیدار داشت. این ستاره ۵۱ ساله که سابقه بازی برای تیم‌های میلان، آژاکس، یوونتوس و ... دارد در اقدامی انسان‌دوستانه با همراه داشتن چند پیراهن از دوران بازیگری خود در بخش بستری مجمتمع تخصصی حضرت مهدی (عج) حاضر شد تا با آنها درباره فوتبال و مسائل مختلف صحبت کند.

ادگار داویدز در ادامه اقدام زیبا و انسان دوستانه‌اش، پیراهن‌های امضا شده خود را برای امور خیریه و کمک به نیازمندان در اختیار مسئولان بیمارستان قرار داد تا با فروش آنها به افراد نیازمند در بیمارستان کمک شود. بیماران بیمارستان امام خمینی که در واپسین روز سال ۱۴۰۲ دوز از خانواده و روی تخت بیمارستان ‌بستری بودند، از این اقدام داویدز بسیار خوشحال شدند و روحیه خوبی برای ادامه مسیر بهبودی خود گرفتند.

161338_799

161336_386

161334_236

منبع: فوتبال برتر

ارسال نظر

  • ایرانی

    امیدوارم که بازبکنان ما هم مثل ایشون انسانیت رو یاد بگیرین و کنار مردم باشن

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار