گوناگون

هوادار ۰ - ۱ استقلال؛ آبی پوشان با صدرنشینی به استقبال سال جدید رفتند

هوادار 0 - 1 استقلال؛ آبی پوشان با صدرنشینی به استقبال سال جدید رفتند

استقلال توانست به لطف گل زودهنگام آرمین سهرابیان با یک گل از سد هوادار گذشته و سال را با پیروزی به پایان برساند.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه؛ آخرین دیدار فوتبال ایران در سال 1402 میان تیم‌های هوادار و استقلال در حال برگزاری است. به دلیل اینکه مکان انجام این دیدار در استادیوم دستگردی است، طبق روال سال‌های اخیر، بازی‌های این ورزشگاه بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود که این موضوع نیز اعتراض استقلالی‌ها را به دنبال داشت.

با توجه به پیروزی رقبا، استقلال چاره‌ای جز پیروزی در این مسابقه ندارد. از دست دادن امتیاز در این بازی می‌تواند منجر به از دست دادن قهرمانی شود در نتیجه شاگردان نکونام با تمام قوا برای کسب پیروزی به میدان می‌روند تا فاصله خود با پرسپولیس و سپاهان را حفظ کنند.

در سمت مقابل نیز هوادار احیا شده با مربیگری مسعود شجاعی که میزبانی این مسابقه را برعهده دارد، به دنبال فراموش کردن شکست تلخ هفته قبل برابر تراکتور و بازگشت به روند خوب در هفته‌های پیشین است.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو

ترکیب هوادار:

علیرضا حقیقی، امین پورعلی، سبحان پسندیده، مرتضی منصوری، محمد عباسی، محمد میری، بابک مرادی، مهدی عبدی، کریم اسلامی، داریوش شجاعیان و امین قاسمی‌نژاد.

شرح گل:

هوادار صفر – استقلال یک (دقیقه یک: آرمین سهرابیان): استقلال در ثانیه 43 موفق به گلزنی شد. مهدی پور کرنر را کوتاه آغاز کرد و توپ را به ابوالفضل جلالی سپرد که ارسال او به روی دروازه با ضربه سر سهرابیان وارد دروازه شد تا تیم نکونام یکی از سریعترین گل های لیگ را به ثمر برساند.

لحظات حساس:

دقیقه 6: شوت محکم و پای چپ سبحان پسندیده با برخورد به یکی از بازیکنان استقلال راهی کرنر شد.

دقیقه 15: شوت راه دور مرتضی منصوری را حسینی به خوبی مهار کرد.

دقیقه 19: ارسال یک کرنر به روی دروازه پس از دفع ناقص مدافعان استقلال در محوطه جریمه به کریم اسلامی رسید که شوت او را حسینی به زیبایی با پای راست دفع کرد. در برگشت نیز توپ به شجاعیان رسید که شوت تماشایی او از پشت محوطه را حسینی با واکنشی دیدنی راهی کرنر کرد.

دقیقه 27: هوادار کنار خط عرضی صاحب یک ضربه کاشته شد که داریوش شجاعیان با ضربه‌ای مستقیم قصد گلزنی داشت که حسینی توپ را دفع کرد. در برگشت نیز توپ به امین پورعلی رسید که ضربه او را نیز کاپیتان استقلال دور کرد.

دقیقه 56: هوادار صاحب یک ضربه کاشته شد که شوت کریم اسلامی با اختلاف زیاد از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 63: ابوالفضل جلالی از سمت چپ حرکتی را آغاز کرد که ضربه او با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 77: استقلال روی یک حمله سریع وارد محوطه جریمه هوادار شد که ضربه صالح حردانی به تور کنار دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 82: استقلال صاحب یک فرصت خوب شد که ضربه پیمان بابایی را علیرضا حقیقی با واکنشی یه موقع دفع کرد.

دقیقه 3+90: ارسال محمدرضا منصوری به روی دروازه با ضربه سر یونس شاکری همراه شد که سیدحسین حسینی با یک دست و واکنشی دیدنی، دروازه تیمش را نجات داد.

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار