گوناگون

تاکتیک خاص پرسپولیس برای بردن دربی؛ سرخ‌ها همیشه با این تاکتیک استقلال را آچمز می کنند!

تاکتیک خاص پرسپولیس برای بردن دربی؛ سرخ‌ها همیشه با این تاکتیک استقلال را آچمز می کنند!

پرسپولیس در دربی سال‌های اخیر به استقلال باخت نداشته است و این شاید به خاطر تاکتیک ویژه‌ای است که سرخ‌ها در میدان مسابقه به نمایش می‌گذارند.

پارسینه: دربی رفت این فصل با نتیجه مساوی به پایان رسید. البته پرسپولیس می‌رفت که پیروز شود، اما خطای علی نعمتی به روی آرش رضاوند در دقایق پایانی و حضور کمک داور ویدئویی در استادیوم آزادی موجب شد که استقلال از روی نقطه پنالتی گلزنی کند و بازی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

تاکتیک ویژه سرخ‌ها برای مهار استقلال

محاصره یکی دو ستاره ویژه استقلال. در فصل حضور ریکاردو ساپینتو پرسپولیسی‌ها به خوبی از مهار مهدی قایدی و محمد محبی برآمدند و در بازی گذشته دو تیم تصاویر و فیلم مسابقه نشان می‌دهد، پرسپولیسی‌ها همه توان خود را گذاشتند تا بلانکو را مهار کنند و در این کار موفق بودند. به نظر می‌رسد در بازی امشب هم مهار  بلانکو و جلال الدین ماشاریپوف برنامه اصلی پرسپولیس برای امتیاز گیری از استقلال باشد.

در فصل گذشته مهدی قایدی با دریبل‌های ویران کننده خود از هر خط دفاعی عبور می‌کرد و گل می‌زد اما در برابر پرسپولیس به بن بست خورد. در دربی نه یک پرسپولیسی بلکه چند بازیکن پرسپولیس زمانی که او پا به توپ می‌شد به سمتش می‌رفتند تا توپ را از او بگیرند. یعنی مهدی قایدی تیمی مهار می‌شد و این تاکتیک را امشب در تقابل با مهره‌هایی چون بلانکو و ماشاریپوف خواهید دید. تاکتیکی که حتی در بازی رفت هم مشهود بود. در نقطه مقابل البته استقلال هم برای عبور از خط دفاعی پرسپولیس برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

 

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار