گوناگون

رامین رضاییان برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آستین بالا زد+ عکس

رامین رضاییان برای کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آستین بالا زد+ عکس

اقدام تحسین برانگیز رامین رضاییان برای کمک سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان آستین خبرساز شده است.

پارسینه: رامین رضاییان در اقدامی نیکوکارانه پیراهن خود در جام ملت‌های آسیا را با امضای دیگر ملی‌پوشان به مزایده گذاشت تا عواید آن به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان برسد.

photo_2024-03-11_17-39-02

 

 

منبع: ورزش۳

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    تکرار مکررات هست ولی دوباره یادآوری می کنیم :
    روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ ، در حالی می گذارنیم ، که انتخابات مجلس مثل انتخابات ریاست جمهوری دوره قبل ، با کاهش عظیم مشارکت مردمی روبه رو شد ، البته دلیل این عدم استقبال به معنای شرایط دولت قبل ، به معاند بودن .... برنمی گردد ، این عدم اقبال مردم ، به شرایط سخت و مشکلات لاینحل ۳۶ ساله اقتصادی و تحریم و انزوای سیاسی ، تنش و درگیری با جهان ، محدودیت های نفس گیر اجتماعی برمی گردد و شوربختانه مسئولان ما ، هیچ وقت در مورد آینده ایران و مردم چیزی نمی گویند و مردم ما معلق مانده اند ، آنهایی که توان دارند ، مهاجرت می کنند و جماعتی هم اجباراً این شرایط را تحمل می کنند . سیل سیستان ، تخریب خانه ها مردم ، کمبود و نبود امکانات در یک استان ، می تواند به تحریم و انزوا سیاسی برگردد . به هرحال شرایط اضطراری برای هر استانی و کشوری ممکن هست پیش بیاد ولی چرا هلال احمر سیستان ۵۰ قایق موتوری برای کمک به مردم سیل زده ندارد ، حتی استانهای همجوار مثل هرمزگان و کرمان هم امکاناتی ندارند ، نیروهای ارتش و سپاه هم قایق موتوری نداشتند .
    باور کنید ۴۶ سال زندگی در شرایط سخت مردم سیستان ، کرمان ، مناطق محروم کشور ، جزء فرسودگی ، یاس ، بی تفاوتی و کینه توزی ...... ماحصلی برای این مردم نداشته است . بر خلاف سالهای قبل ، امسال همراه با انقلاب طبیعت ، یک انقلاب سیاسی و اجتماعی و اقتصادی نو و جدید را به مردم هدیه کنیم ، انقلابی که انزوای سیاسی ۴۶ ساله پایان یابد ، به موازات گشایش اقتصادی ، سرمایه گذاری داخلی و خارجی رونق به کشور دهد و تاجوانان در سیستان برای گذاران زندگی مجبور به سوخت فروشی نباشند. محدودیت های اجتماعی را پایان دهیم ، زبینده یک مردم با فرهنگ و اصیل و متمدن و معتقد و مسلمان ، تنش و درگیری در مترو و درمانگاه و خیابان نیست ، نگذاریم با جمله شهید دادیم ، حرمت و عظمت شهدا زیر سوال برود ، راهکارها و راه حلهای فرهنگی و اجتماعی اشتباه ، امروز نسل جوان و نوجوان جامعه را نسبت به سنت و فرهنگ و مذهب ، بدبین کرده است .
    به عنوان مردم اصیل و با فرهنگ و تمدن چند هزار ساله ، که طراح گفتگوی تمدن ها را برای ایجاد صلح و دوستی بین مردم جهان ، بودیم ، با گفتگو و گفتمان و تعامل با جهان ، تنش و اختلافات را پایان دهیم ، بگذاریم سال ۱۴۰۳ به بعد سال تحول و تغییر و اصلاح توام با آرامش و آسایش و رفاه برای ملت ایران باشد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار