گوناگون

حمایت قاطعانه دروازه‌بان سابق استقلال از علی بیرو

حمایت قاطعانه دروازه‌بان سابق استقلال از علی بیرو

مربی و دروازه‌بان اسبق استقلال از سنگربان پرسپولیس قاطعانه حمایت کرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر ورزشی؛ شروع رقابت‌های نیم فصل دوم لیگ و خرید سنگربان تازه باشگاه نساجی مازندران بهانه‌ای شد گفتگوی کوتاهی با اشکان نامداری مربی با اخلاق باشگاه نساجی مازندران و البته دروازه بان و مربی اسبق استقلال داشته باشیم.

آغاز نیم فصل دوم را با کسب امتیاز در بازی خارج از خانه شروع کردید.بازی با پیکان چطور بود؟

 بازی از دقیقه ۴ از دست داور خارج شده بود و از آن به بعد بیشتر به دنبال حفظ آرامش تیم‌ها و جلب رضایت دو تیم بود! در شش ماه گذشته ما سه کلاس داوری را پشت سر گذاشتیم و در آن  کلاس‌ها در مورد آفساید آموزش‌هایی دیده‌ایم که در بازی با پیکان خلاف آن به وقوع پیوست و در واقع تصمیم داور تمامی آموزش‌های دیده شده در کلاس‌های داوری را نفی کرد! نمی‌دانم شاید هم داوران در یک کلاس دیگر و با آموزش‌های متفاوت با آنچه که به ما آموخته‌اند دوره دیده اند!

شرایط این روزهای نساجی را چطور می‌بینید؟

 

 

 در یکی دو ماه گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و به لطف مالک و مدیریت محترم باشگاه در تعطیلات نیم فصل اردوی خوبی را در ترکیه برگزار کردیم که با تغییرات مثبتی همراه بوده است. کسب یک امتیاز  بازی خارج از خانه در شروع دور برگشت بازی‌های لیگ اتفاق خوبی است که امیدوارم شروعی باشد برای کسب دیگر امتیازات لازم که به دنبال آن هستیم. همچنین بازیکنان خوب و با کیفیتی نیز در بازار نقل و انتقالات زمستانی باشگاه جذب کرده است که با خریدهای جدید به دنبال بر داشتن گام‌های موفق برای تغییر وضعیتمان در جدول بازی‌ها هستیم.

یکی از خریدهای جدید شما علیرضا رضایی گلر اسبق استقلال است. از شرایط دروازه‌بان جدیدتان بگویید

خدا را شکر ما سه گلر آماده در اختیار داریم و علیرضا هم از وقتی که آمده از نظر اخلاقی و فنی بسیار خوب نشان داده است. علیرضا خوشبختانه توانسته ارتباط خوبی با دیگر بازیکنان تیم برقرار کرده و عمل کردی کاملاً راضی کننده داشته است.

از اخبار باشگاه استقلال با خبر هستید؟

بنا به اقتضای حرفه‌ ای که به آن مشغولیم از اخبار دیگر تیم‌ها و از جمله استقلال با خبر هستیم.

نظرتان در خصوص اختلافات جواد نکونام و علی خطیر چیست؟

 اظهار نظر در خصوص دیگر تیم‌ها در دستور کار ما نیست و بهتر است تمام تمرکز ما روی تیم خودمان باشد.

به عنوان آخرین سوال، نظرتان در خصوص گل خورده علیرضا بیرانوند مقابل آلومینیوم اراک چیست؟

من کاری به نام علیرضا بیرانوند ندارم اما به عنوان یک مربی میگویم که مدت‌هاست از بازی با پای خوب علیرضا  حرف می‌زنیم و اینکه چقدر این فاکتور مثبت بیرانوند به تیم کمک می‌کند. توجه داشته باشید تیمی مثل پرسپولیس که بالا بازی می‌کند طبیعتاً دروازه‌بان آن هم مثل تیم بالا می‌آید. اینگونه گل‌ها هر چند سال یکبار با خوش شانسی آن گلزن اتفاق می‌افتد. به نظر من بیرانوند در این گل مقصر نبود.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار