گوناگون

بیرانوند: هیچ‌وقت نگفتم استقلالی هستم

بیرانوند: هیچ‌وقت نگفتم استقلالی هستم

علیرضا بیرانوند سنگربان کنونی پرسپولیس قبل از این‌که به این تیم بیاید هم اهل کری خواندن بود.

سنگربان ملی‌پوش پرسپولیس چند ماه قبل از این‌که برای اولین بار پیراهن قرمز را بر تن کند، با هواداران استقلال دچار مشکل شده بود.

علیرضا بیرانوند ۲۸ بهمن سال ۹۴ در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی پس از بازی استقلال مقابل نفت تهران از طرفداران استقلال گلایه داشت و به ما گفت: گروهی از طرفداران استقلال از ابتدای مسابقه تا انتهای کار هرچه خواستند نثار من کردند و با بدترین الفاظ من را از روی سکوها مورد خطاب قرار دادند. شرایط به گونه‌ای بود که علیرضا منصوریان سرمربی عزیز ما بین دو نیمه داخل رختکن از من بابت رفتار استقلالی‌ها عذرخواهی کرد.

گلر وقت نفت ادامه داد: همان‌طور که گفتم بخشی از هواداران استقلال در استادیوم بدترین الفاظ را در موردم به کار بردند در حالی که من هرگز به آن‌ها بی‌احترامی نکرده بودم.

بیرانوند در ادامه این مصاحبه عدد ۶ نشان دادن به طرفداران استقلال را تایید کرد و ادامه داد: بله! من به استقلالی‌ها عدد ۶ نشان دادم و اصلا هم پشیمان نیستم. آن‌ها از ابتدای بازی هرچه دلشان خواست به من گفتند و توهین کردند.

سنگربان کنونی پرسپولیس و تیم ملی که تابستان امسال تا آستانه پیوستن به استقلال جلو رفت، در این مصاحبه که ۸ سال قبل چاپ شده ادعا کرد تا به حال هرگز نگفته استقلالی است.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار