گوناگون

نکونام جنگ دوباره با خطیر را علنی کرد

نکونام جنگ دوباره با خطیر را علنی کرد

جواد نکونام دیشب روی خط برنامه فوتبال برتر رفت و مصاحبه‌ای طوفانی علیه مدیریت باشگاه استقلال انجام داد.

به گزارش همشهری آنلاین سرمربی استقلال در بخشی از صحبت‌هایش و در خصوص بیانیه منتشر شده علیه او از سوی باشگاه درباره لغو اردوی امارات، اظهار داشت:

مسئولیت این باشگاه با این همه افتخار و پیشکسوتان بزرگ، در اختیار من است که خوشحال می‌شوم افتخاری کسب کنم در غیر اینصورت حداقل امانتدار خوبی باشم. بیانیه‌ای که منتشر شد نشان می‌دهد که من آنجا دشمن دارم. دشمنان منتظر اتفاقات هستند. زمانی که با آقای افضلی رئیس هیئت مدیره صحبت کردم، ایشان کاملا با آن بیانیه مخالف بودند و بدون اجازه ایشان منتشر شده بود و آقای افضلی از این موضوع ناراحت بودند.

جواد نکونام در پاسخ به این سوال مجری که آیا مدیریت باشگاه می‌خواهد نکونام زمین بخورد، گفت:

اصلا شک نکنید! اصلا شک نکنید. چرا را نمی دانم ولی شاید از من خیلی خوششان نمی‌آید! من روی منافع خودم و تیمم نه به کسی باج می دهم و نه با کسی تعارف دارم. هر تیمی که باشم، برای منافع تیمم می جنگم. زحمتم را در این فوتبال کشیده ام و عمرم را گذاشته ام تا به کسی باج ندهم. من اجازه نمی دهم بخاطر اینکه کسی از من خوشش نمی آید، من را زمین بزند و با تیم استقلال بازی کند. من الان سرمربی استقلال هستم و باید شرایط برای باشگاه استقلال فراهم باشد.

نکونام ادامه داد: ایشان (علی خطیر، مدیرعامل استقلال) با من مشکل دارد، ایرادی ندارد و طبیعی است که شخصیتی از من خوشش نیاید. شاید در تیم خودم، بازیکنی از من خوشش نیاید؛ ایرادی ندارد ولی نمی‌تواند بد تمرین کند. بازیکن باید خوب تمرین کند. شاید ایشان از من خوشش نیاید که ایرادی ندارد ولی باید به عنوان همکار با همدیگر کار کنیم. کارمان چیست؟ باشگاه استقلال را به جایگاهی که لایقش است برسانیم. اگر بتوانیم این کار را بکنیم، وظیفه‌مان را انجام داده‌ایم. اگر هم نتوانستیم، حداقل تلاشمان را کرده‌ایم. از بیانیه ای که دادند و این که رئیس هیئت مدیره می گوید خبر نداشته، همه چیز مشخص است.

سرمربی استقلال افزود:

دوستان صد در صد دنبال این بودند که تیم من نتیجه نگیرد و به موفقیت نرسد وگرنه تا این حد دشمنی و علنی کردنش واقعا...! الان ممکن است من و شما (میثاقی) اختلاف سلیقه‌ای با همدیگر داشته باشیم ولی نمی‌شود که این را در کار دخالت دهیم. چون ما به خاطر نام استقلال و باشگاه استقلال داریم کار می‌کنیم. باید کار باشگاه انجام شود، همین! من، بازیکن، مدیر و اعضای هیئت مدیره همگی باید مثل ساعت کار کنند حتی اگر از همدیگر خوشمان نیاید. چون وظیفه‌مان است که کنار هم خوب کار کنیم.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار