گوناگون

انتقادات تند مایلی‌کهن؛ یک بازیکن فقط چوب خوب بازی کردنش را خورد

انتقادات تند مایلی‌کهن؛ یک بازیکن فقط چوب خوب بازی کردنش را خورد

سرمربی پیشین تیم ملی، افزود: اگر یادمان باشد در سال ۲۰۰۷ هم با همین مربی در ضربات پنالتی اوت شدیم.

پارسینه: محمد مایلی ‎کهن ، درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل قطر در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: دیگر فوتبال همین است. همین باخت‌ها و نتایج دور از انتظار باعث جذابیت فوتبال شده است. ممکن است در یک بازی یک تیم باید ۶ گل بخورد اما نمی‌خورد و در مقابل تیمی می‌تواند ۶ گل بزند و نمی‌زند. ما در مجموع در این مسابقات خوب نبودیم. در جایی که گروه ما گروه سختی نبود و صعود کردیم. بعد از دور گروهی مگر ندیدید جلوی سوریه چطور برنده شدیم و آمدیم بالا؟ مقابل تیمی مثل سوریه کارمان به پنالتی کشیده شد.

سرمربی پیشین تیم ملی، افزود: اگر یادمان باشد در سال ۲۰۰۷ هم با همین مربی در ضربات پنالتی اوت شدیم. به هر حال فوتبال همین است. آیا سال گذشته حق پرسپولیس قهرمانی بود یا سپاهان باید قهرمان می‌شد؟ سپاهان در بازی آخر در خانه مقابل ملوان که اصلا نیازی به امتیاز نداشت مساوی کرد و با همین مساوی، پرسپولیس به قهرمانی رسید.

وی درباره انتظار به حق مردم از تیم ملی برای قهرمانی در جام ملت‌های آسیا در شرایطی که تیم‌هایی مثل قطر و اردن را برای رسیدن به این حسرت پیش‌رو داشت، گفت: مردم که به حق توقع داشتند. همه امکانات برای تیم ملی مهیا بود. زمان من تعداد کادر فنی‌ام فقط ۴ نفر بود. حتی دکتر هم نداشتیم و بعدا به تیم اضافه شد اما این‌جا دیدید که فقط ۲۵ نفر با کت و شلوار یک‌دست فقط همراه تیم ملی به قطر رفته بودند. چندین نفر لیدر به قطر بردند. تماشاگران زیادی برده بودند که خود آقای تاج برای استقبال از آن‌ها به فرودگاه رفته بود.

مایلی‌کهن با اشاره به عملکرد داور این مسابقه، گفت: آقای مسعود مرادی که بهترین داور ما هستند صراحتا اعلام کرد داور مسابقه بهترین قضاوت خود را داشته است. حرف‌هایی که باید در تلویزیون توسط خداداد عزیزی که عنوان بهترین بازیکن آسیا را دارد، زده شد.

وی در ادامه، با انتقاد از این که چرا به بازیکنی مثل قایدی فرصت حضور در این بازی داده نشده است، خاطرنشان کرد: مگر قایدی بد بازی کرده بود که به او فرصت بازی ندادند؟ او فقط چوب خوب بازی کردنش را خورد. هر بازیکنی که در تیم ملی خوب بازی کرد مجازات شد و رفت روی نیمکت.

مایلی‌کهن در پایان درباره انتقادها از علت تعویض نشدن بازیکنانی مثل مهدی طارمی با وجود عملکرد ضعیف در این بازی، گفت: به هر حال بازیکنی مثل طارمی هر لحظه ممکن بود که یک توپ را به گل تبدیل کند.

منبع: همشهری

ارسال نظر

  • محمد معصومی

    جام ملت‌های آسیا 2024
    ایران قطر
    زمین سبز
    جام ملت‌های آسیا 1976
    کویت ایران
    روشن 10

  • مرتضی پاسخی سوقه

    چرا هیچ کس از احمد نورالهی حرف نمیزنه .من به نفر کارندارم من به بازی سرعتیه این بازیکن کاردارم ،مثل استیلی دردوره قبل .بازیکنان ما ن دروسط میدان ،همگی کندوتنبل بودن ،ازاول تاآخرین بازی باقطر.اگه آقای قلعه نویی ،احمدنورالهی ویاحتی سرلک را میبردن ،خداییش از ابراهیمی وروزبه وحتی قددوس بهتر بودن.تنبل بازی کردن بازیکنان ما باعث شد که عفیف راحت بین چهار بازیکن ،شوت بزندوبیرانوندکه انگار داشت مرغ میگرفت.گل دوم ،صددرصد بیرانوند مقصر بودکه حتی دستانش کامل باز نشدوالله راحت اون توپ را عمه من اگر بود میگرفت.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار