گوناگون

پیام طالقانی به قلعه‌نویی و ملی‌پوشان: بخاطر مملکتمان هر کاری می توانید انجام دهید+ فیلم

پیشکسوت کشتی و رئیس اسبق فدراسیون کشتی در پیامی خطاب به سرمربی و بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت: چشم ۸۵ میلیون ایرانی به شماهاست، هر کاری می‌توانید انجام دهید.

پارسینه: تیم ملی فوتبال ایران امروز (چهارشنبه) در مرحله نیمه‌نهایی هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از ساعت ۱۸:۳۰ باید به مصاف قطر برود.

در آستانه این دیدار حساس محمدرضا طالقانی از پیشکسوتان کشتی و رئیس اسبق فدراسیون‌های کشتی و زورخانه‌ای پیامی را برای ملی‌پوشان در آستانه این دیدار حساس ارسال کرد.

طالقانی در این پیام گفت: روز شنبه و همزمان با دیدار تیم ملی با ژاپن راهی ماهشهر بودم که پیروزی تیم ملی رقم خورد و اشک ریختم و دیدم که مردم ما این ارزش را دارند که ژاپن و سایر تیم‌ها را شکست دهند. امیدوارم که تیم ملی کشورمان اول شود، چرا که نگاه من ملی است و تیم ملی برای من مهم است. تیم ملی برای من یک دنیا است و افتخار کردم که بچه‌های ما در این آوردگاه آسیایی مقام نخست را کسب کنند.

وی با اشاره به دوستی خود با امیر قلعه‌نویی و مهدی محمدنبی تصریح کرد: امیرخان بچه متعصب مذهبی است و پایه‌ای دارد و به او می‌گویم امیر جان بیش از ۸۵ میلیون ایرانی نگاهشان به این بچه‌هاست، شما همه کار کردید و باقیش را به خدا بسپارید. ولی یادت باشد مردم از شما می‌خواهند که حداقل در این برهه، آنها را خوشحال کنی و هر کاری می‌توانید انجام دهید و ما هم دست شما را می‌بوسیم. به خاطر مملکتتان امیر جان و همه بچه‌های تیم ملی هر کاری می‌توانید انجام دهید تا فردا پشیمان نشوید.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار