گوناگون

اظهارات جدید سرمربی ژاپن درباره شکست مقابل ایران

اظهارات جدید سرمربی ژاپن درباره شکست مقابل ایران

مربی ژاپن حاضر به قبول اشتباهات تاکتیکی خود در بازی برابر ایران نیست و در بازگشت به ژاپن گفت که ابراز پشیمانی نمی‌کند.

به گزارش پارسینه و به نقل از ورزش سه، هاجیمه موریاسو سرمربی تیم ملی ژاپن که تیمش در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برابر ایران شکست خورده بود و حذف شد، به ژاپن بازگشت و در فرودگاه هاندا پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد.

هیچ هواداری به استقبال ژاپنی‌ها نیامده بود اما خبرنگاران حاضر بودند تا از موریاسو در مورد حس و حالش بعد از شکست بپرسند: «من همیشه اولین منتقد خودم هستم، اما اصلا از برنامه‌هایم در بازی با ایران پشیمان نیستم. همه نتایج و ارزیابی‌ها را قبول دارم و آماده پاسخ‌گویی هستم.»

این در حالی است که موریاسو بلافاصله بعد از شکست از ایران گفته بود که من مقصرم چون نتوانستم تعویض‌های درستی انجام دهم.

ژاپن در نیمه اول بهتر بود و با یک گل برنده شد اما در نیمه دوم اسیر ایران بود و با دریافت دو گل شکست خورد. برخی معتقدند آرایش تاکتیکی سه دفاعه ژاپن باعث شکست تیم شد.

موریاسو در این رابطه گفت: «حملات از جناحین حریف به ما فشار می‌آورد، بنابراین به اقدامات متقابلی مانند سه دفاعه کردن تیم و تعویض مدافعان کناری فکر می‌کردم. با این حال، می‌خواستم تا جایی که امکان دارد از تعویض‌ها در خط جلو بکاهم. ما می‌خواستیم با حملات خود شتاب حریف را بگیریم. فکر می‌کردم ایران در وقت اضافه کم بیاورد (با توجه به بازی 120 دقیقه‌ای برابر سوریه)، بنابراین امیدوار بودم که در دو وقت اضافه از خستگی آنها استفاده کنیم ولی بدموقع گل دوم را خوردیم.»

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار