گوناگون

گزینه جدید نکونام ۲ ستاره استقلال را قربانی کرد!

گزینه جدید نکونام ۲ ستاره استقلال را قربانی کرد!

باشگاه استقلال برای جذب هافبک مدنظر نکونام از تیم مس رفسنجان با یک مشکل بزرگ مواجه است.

به گزارش پارسینه و به نقل از خبر ورزشی؛ محرم نویدکیا زمانی هدایت مس رفسنجان را برعهده گرفته که برخی از ستاره‌های این تیم یا جدا شده و یا در حال جدا شدن از جمع نارنجی‌پوشان هستند.

یکی از بازیکنانی که در آستانه جدایی از مس رفسنجان قرار گرفته فرشید باقری بازیکن مدنظر نکونام و استقلال است. باقری علاقه زیادی برای پوشیدن دوباره پیراهن استقلال دارد اما نویدکیا مخالف جدایی این بازیکن بوده و به باشگاه مس اعلام کرده تنها درصورت جذب بازیکن جایگزین حاضر به جدایی این بازیکن است. از همین رو پس از پیشنهاد باشگاه استقلال برای جذب باقری باشگاه مس رفسنجان پیشنهاد معاوضه این بازیکن با زبیرنیک‌نفس و ارسلان مطهری را مطرح کرده و ظاهرا هر دو باشگاه در این خصوص به توافق هم رسیده‌اند. 

ورزش سه مدعی شد با توجه به نیاز مس رفسنجان به جذب بازیکن در خط هافبک و حمله، این باشگاه تنها در صورت جذب زبیر نیک‌نفس و ارسلان مطهری، رضایتنامه فرشید باقری را صادر خواهد کرد.

باشگاه استقلال برای این انتقال با یک مشکل بزرگ مواجه شده و آن رضایت ۲ ستاره این تیم برای جدایی است. اگرچه استقلالی‌ها به طور رسمی ارسلان مطهری را در لیست خروجی اعلام کردند و درباره نیک‌نفس هم احتمالا این اتفاق رخ می‌دهد، اما مسئله اصلی راضی شدن این دو ستاره به خروج از استقلال و حضور در اردوی مس رفسنجان است. مطهری و نیک‌نفس از سال گذشته و امسال مطالباتی از باشگاه استقلال دارند که روی دریافت این مطالبات اصرار دارند. مطهری و نیک‌نفس به مسئولان استقلال اعلام کرده‌اند تا زمانی تکلیف مطالباتشان روشن نشود، برای جدایی و فسخ توافقی اقدام نمی‌کنند و همین امر می‌تواند معاوضه آنها با فرشید باقری را با مشکل روبه‌رو کند.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار