گوناگون

نویدکیا به دنبال این دو ستاره استقلال

نویدکیا به دنبال این دو ستاره استقلال

مسئولان دو باشگاه استقلال و مس رفسنجان برای معاوضه برخی بازیکنان خود در حال مذاکره هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در اولین روزهای حضور محرم نویدکیا در مس رفسنجان این سرمربی جوان و باتجربه با درخواست جدایی برخی ستاره‌های تیمش برای حضور در تیم‌های بزرگ مواجه شده است. یکی از نفراتی که خواهان جدایی است و مورد توجه استقلال هم قرار گرفته، فرشید باقری است.

استقلالی‌ها از مدت‌ها قبل با باقری وارد مذاکره شده‌اند اما هنوز توافقی با مس رفسنجان برای دریافت رضایت‌نامه این هافبک باتجربه نداشته‌اند. در چنین شرایطی نویدکیا نیز که تیمش چند بازیکن تاثیرگذار خود را از دست داده، دوست ندارد بازیکن جدیدی را به جمع خروجی‌هایش اضافه کند.

از این رو نویدکیا به مسئولان مس رفسنجان اعلام کرده تنها در صورتی راضی به جدایی برخی بازیکنان خواهد شد که بتواند به جای آنها و در پست آنها بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد. محرم درباره باقری نیز چنین تصمیمی گرفته و البته که کادرفنی و مدیریت استقلال هم به این مسئله چراغ سبز نشان داده‌اند.

با توجه به نیاز مس رفسنجان به جذب بازیکن در خط هافبک و حمله، زبیر نیک‌نفس و ارسلان مطهری دو گزینه نارنجی‌پوشان هستند که در صورت جذب آنها رضایتنامه فرشید باقری را صادر خواهند کرد.

معاوضه فرشید باقری با زبیر نیک‌نفس و ارسلان مطهری مسئله‌ای است که مسئولان مس رفسنجان و استقلال روی آن به توافقات اولیه هم رسیده‌اند. در این بین اما اصلی‌ترین مسئله رضایت مطهری و نیک‌نفس است.

اگرچه استقلالی‌ها به طور رسمی ارسلان مطهری را در لیست خروجی اعلام کردند و درباره نیک‌نفس هم احتمالا این اتفاق رخ می‌دهد، اما مسئله اصلی راضی شدن این دو ستاره به خروج از استقلال و حضور در اردوی مس رفسنجان است. مطهری و نیک‌نفس از سال گذشته و امسال مطالباتی از باشگاه استقلال دارند که روی دریافت این مطالبات اصرار دارند.

مطهری و نیک‌نفس به مسئولان استقلال اعلام کرده‌اند تا زمانی تکلیف مطالباتشان روشن نشود، برای جدایی و فسخ توافقی اقدام نمی‌کنند و همین امر می‌تواند معاوضه آنها با فرشید باقری را با مشکل روبه‌رو کند.

با همه این مسائل مذاکرات مس رفسنجان و استقلال ادامه‌ دارد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد؛ اینکه آیا فرشید باقری بار دیگر پیراهن استقلال را برتن می‌کند یا ارسلان و زبیر نارنجی‌پوش می‌شوند مسئله‌ای است که در روزهای بعد مشخص خواهد شد.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار