گوناگون

دلار را رامین رضائیان پایین کشید!

دلار را رامین رضائیان پایین کشید!

رامین رضاییان بعد از برد تاریخی مقابل ژاپن احساساتی شد و مصاحبه عجیب و متفاوتی انجام داد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از برد فوق‌العاده مقابل ژاپن و صعود به نیمه نهایی که با نمایش چشم‌گیر تیمی و انفرادی همه بازیکنان تیم ملی همراه بود ستاره تیم ایران مصاحبه متفاوتی مقابل دوربین تلویزیون و در پخش زنده انجام داد تا بار دیگر نگاه‌ها را به خود معطوف کند.

رامین رضاییان که از جمله با احساس‌ترین یا شاید احساساتی‌ترین بازیکن تیم ملی باشد بعد از نمایش فوق‌العاده مقابل ژاپن به جای اینکه درباره کار بزرگ خودش و هم تیمی‌هایش حرف بزند و به مسائل مختلف پیرامون این بازی بپردازد احساساتی شد و با همین ویژگی جالبش حرف‌های خاصی در میکسدزون مطرح ساخت که موجب شد این مصاحبه وایرال شده و مسئله فوتبال و اقتصاد را به‌هم گره بزند.

رضاییان که مثل هر عضوی از تیم ملی دوست دارد مردم حتی در سخت‌ترین شرایط اقتصادی همواره پشتیبان تیم ملی کشورشان باشند و از بردهای این‌چنینی حال‌شان بهتر شود در مقابل دوربین تلویزیون با حالتی ناراحت و انتقادی گفت: «دوست دارم چند نکته بگویم. در روزهای بد دوست داشتیم یک‌سری‌ها کنارمان باشند، ولی آنهایی که قلم به دست هستند دوست دارم شرف و صداقت داخل قلم‌شان باشد و این بچه‌ها را درک کنند. جرئت کنند بنویسند چرا دلار باید هر وقت ما به مسابقات می‌رویم انقدر بالا برود. این باعث می‌شود دغدغه مردم بالا برود و فشار به بچه‌ها بیاید.»

مدافع راست تیم ملی ادامه داد: «قلم دارید و جرئت داشته باشید و اینها را بنویسید. ما برای تک تک این مردم بازی کردیم. دم‌شان گرم بردیم و دشمن شاد نشدیم. بچه‌ها غیرت گذاشتند و دم‌شان گرم.»

او که به شدت احساساتی شده بود این برد را به مردم تبریک گفت و رو به دوربین بوسه‌ای برای مردم کشورش فرستاد. صحبت‌های رامین در شرایطی بود که نرخ دلار از صعود وحشتناکی که در روزهای گذشته داشت تا حدودی پایین آمده و فعلا از آن عدد 60 هزار تومان به حدود 55 تا 56 هزار تومان رسید.

غیر از این اما رامین در زمین فوتبال هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشت و این خاص بودنش را در مسابقه مهم حیثیتی مقابل ژاپن نیز بروز داد.

رضاییان که بعد از نمایش نفس‌گیر و 120 دقیقه‌ای موفق به گل کردن یکی از ضربات پنالتی آن مسابقه شده و در آن برد نیز سهمی برای خود برداشته بود مقابل ژاپن در ترکیب اصلی قرار گرفت و بهترین ورژن خود را به ورزشگاه اجوکیشن سیتی آورد تا مقابل ستاره‌های ژاپن کم نیاورد و بزرگی کند. در این تقابل حساس و سرنوشت‌ساز دوندگی و شرکت در امور تهاجمی از سوی رضاییان فوق‌العاده بود و حرکات و فعالیت‌های او در امر دفاع و حمله توازن داشت.

نکته مهم درباره رامین رضاییان آمار دوندگی ثبت شده از او در دو بازی اخیر تیم ملی مقابل ژاپن و سوریه است که در مجموع 28 کیلومتر دویده تا نشان دهد آن همه تمرین بدنسازی و سخت‌گیری به خودش حتی در اوقات فراغت و دوری از فوتبال این‌جا به کارش آمده و او را در بهترین فرم بدنی ممکن حتی بعد از یک مصدومیت بدموقع، مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا سربلند کرده است.

نمایش رضاییان در این مسابقه باعث شد تا دایزن مائدا مهاجم تیم سلتیک کاری از پیش نبرده و در واقع رامین باعث شد تا این بازیکن در دقیقه 67 جای خود را به مینامینو بدهد. در عین حال بعد از ورود میتوما ستاره لیگ برتری ژاپن شاید خیلی‌ها تصور می‌کردند که ورق به سود این تیم برگردد اما میتوما هم در دوئل با رضاییان کاری از پیش نبرد و ستاره‌ای کاملا خاموش و حتی برای مقابله با نفوذهای رضاییان دنبال او می‌‌دوید.

 

لحظه تعویض مائدا و میتوما. دو بازیکن مشهور سلتیک و برایتون که مقابل رامین کاری از پیش نبردند.

رضاییان که در این مسابقه چند نفوذ و ارسال بسیار خوب داشت در نهایت با اصرار به بازی تهاجمی  با ارسال منجر به پنالتی دقیقه 94 نمایش خوب خود را تکمیل کرد تا لبانی خندان و چشمانی گریان مقابل تماشاگران ایران ورزشگاه اجوکیشن جشن بگیرد و منتظر بازی نیمه نهایی باشد.

حالا رامین رضاییان مشتاقانه بازی چهارشنبه مقابل قطر را انتظار می‌کشد تا با درخشش در این مسابقه بعد از حذف در یک چهارم نهایی 2015 و نیمه نهایی 2019، این‌بار فینال 2023 را همراه با تیم ملی تجربه کند.

جالب اینکه هم یحیی گل‌محمدی و هم وریا غفوری که در استودیوی آنتن حضور داشتند بازی رامین در این مسابقه را تحسین کردند، به‌خصوص وریا که هم پستی و رقیب رامین هم بوده اما احترام خاصی برای او قائل است.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار