گوناگون

مقصد بعدی یحیی مشخص شد؟

مقصد بعدی یحیی مشخص شد؟

باشگاه مس رفسنجان به یحیی گل‌محمدی پیشنهاد سرمربیگری داد.

به گزارش "ورزش سه" باشگاه مس رفسنجان که در تعطیلات زمستانی لیگ برتر شرایط عجیبی را تجربه کرده، به‌تازگی یه یحیی گل‌محمدی پیشنهاد سرمربیگری داده است.

مس رفسنجان که در رده دهم جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار دارد بعد از برکناری ساکت الهامی از سرمربیگری این تیم با سعید دقیقی به توافق رسید و دقیقی چند روز در تمرینات این تیم شرکت کرد اما دوباره به شمس آذر قزوین برگشت تا مسی‌ها بدون سرمربی بمانند. حالا در اتفاقی جالب مس رفسنجان به یحیی گل‌محمدی، سرمربی مستعفی پرسپولیس، پیشنهاد همکاری داده؛ آن هم در شرایطی که یحیی بعد از کناررفتن از سرمربیگری پرسپولیس اعلام کرده بود می‌خواهد نیم فصل استراحت کند.

در عین حال یحیی گل‌محمدی مربی ارزانی نیست و باید دید بودجه‌ای که این باشگاه برای یحیی در نظر گرفته چقدر بوده و چه مبلغی به او پیشنهاد داده‌اند. نکته جالب اینکه یحیی گل‌محمدی آخرین بازی خود در مقام سرمربی پرسپولیس را در مصاف با همین تیم مس رفسنجان برگزار کرد که به تساوی یک – یک انجامید و در همان شهر اعلام کرد می‌خواهد استعفا دهد و با هواداران پرسپولیس خداحدافظی کرد.

گفتنی است یحیی گل‌محمدی در تنها مصاحبه بعد از استعفا و فسخ قراردادش با پرسپولیس اعلام کرد خیلی دوست دارد در خارج از ایران سرمربیگری کند و شاید به دنبال این است تا بعد از مدتی استراحت و ریکاوری ذهنی و روحی دنبال مقصدی در خارج از مرزهای ایران باشد و از این حیث به نظر نمی‌رسد حداقل به این زودی به فوتبال ایران برگردد.

 

ارسال نظر

  • ناشناس

    یحیی توهم برشداشته اخه کدوم باشگاه خارجی حاضره یحیی مربیش بشه؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار