گوناگون

واکنش تند فدراسیون فوتبال استرالیا به اهانت کنندگان به فغانی

واکنش تند فدراسیون فوتبال استرالیا به اهانت کنندگان به فغانی

فدراسیون فوتبال استرالیا به دنبال اقدامات جنجالی طرفداران عراق پس از بازی با اردن از علیرضا فغانی حمایت کرد.

پارسینه: عراق روز گذشته با نتیجه ۲-۱ مقابل اردن پیش افتاده بود و پیش بینی می‌شد که پس از گل ایمن حسین به دور یک چهارم نهایی صعود می‌کند. بازیکن عراق برای شادی پس از گل ترجیح داد که شادی پس از گل بازیکنان اردن بعد از گل اول‌شان را مورد تمسخر قرار بدهد. فغانی به همین دلیل کارت زرد دوم را به ایمن حسین نشان داد.

عراق برتری‌اش مقابل اردن پس از این اخراج را از دست داد و با گل‌های دقیقه ۹۵ و ۹۷، در نهایت با نتیجه ۳-۲ در ورزشگاه بین المللی خلیفه شکست خورد.

پس از بازی، داور ایرانی که از اواخر سال ۲۰۱۹ در استرالیا حضور دارد و در لیست داوران استرالیایی جام ملت‌های آسیا قرار دارد، به شدت از سوی هواداران عراقی در فضای مجازی مورد سرزنش قرار گرفت. این اقدام شامل نظراتی در رسانه‌های اجتماعی، دادخواستی مبنی بر اخراج او از جام ملت‌ها و انتشار اطلاعات شخصی او در فضای مجازی بود.

فدراسیون فوتبال استرالیا پس از اتفاقات بین بازی عراق و اردن از علیرضا فغانی حمایت کرد.

فدراسیون فوتبال استرالیا در بیانیه‌ای با حمایت از فغانی نوشت: "ایمنی و رفاه تمام کارکنان فدراسیون فوتبال استرالیا و اعضای جامعه فوتبال استرالیا اولویت ما است. فدراسیون دائماً با علیرضا در تماس است و از او و خانواده‌اش حمایت می‌کند. فوتبال استرالیا همچنین با e-Safety و آژانس‌های مجری قانون مربوطه در این مورد همکاری می‌کند. "

 

منبع: فرارو

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار