گوناگون

اوسمار معادلات برانکو-پرسپولیس را به هم زد

اوسمار معادلات برانکو-پرسپولیس را به هم زد

از آنجا که پرسپولیس فرصت را به حد کافی از دست داده بود درویش و اطرافیانش به این نتیجه رسیدند اوسمار را به‌عنوان سرمربی در کنار سیدجلال حسینی معرفی کنند.

به گزارش همشهری آنلاین اختلاف برخی از اعضای هیات‌مدیره باشگاه با رضا درویش باعث شد که پروژه انتخاب جانشین برای یحیی بسیار پیچیده شود. واقعیت امر این بود که بعد از جدایی گل‌محمدی، برخی عوامل در باشگاه به‌یکباره گزینه‌های زیادی را برای جانشینی او در هیات‌مدیره مطرح کردند اما نظر اکثریت اعضا این بود که برانکو ایوانکوویچ جانشین یحیی شود و از این رو محمد دلبری ماموریت پیدا کرد که با برانکو وارد مذاکره شود. این اتفاق در حالی رخ داد که مدیریت باشگاه پرسپولیس بعد از تقریبا دو سال به وعده‌اش به برانکو مبنی‌بر پرداخت مالیات و ارسال مفاصا حسابش عمل نکرده بود.

در همین راستا وقتی برانکو پیشنهاد اول پرسپولیس را رد کرد خیلی‌ها آن را به عدم پرداخت مالیات او ربط دادند. در همین راستا درویش قصد داشت مذکراتش با مربیان دیگر را جدی کند که هیات‌مدیره از وی خواست همچنان پیگیر بازگشت برانکو باشد و مالیات او نیز پرداخت شود. این روند هم چند روز طول کشید تا طی شود و زمان برای پرسپولیس برای انتخاب سرمربی همچنان گذشت. با دومین پاسخ منفی برانکو به پرسپولیس، درویش این بار عزم خود را جزم کرد که پای مربی خارجی دیگری را به پرسپولیس باز کند اما توفیقی حاصل نشد. از آنجا که پرسپولیس فرصت را به حد کافی از دست داده بود درویش و اطرافیانش به این نتیجه رسیدند اوسمار را به‌عنوان سرمربی در کنار سیدجلال حسینی معرفی کنند. به این شکل که اوسمار کارهای فنی را در دست بگیرد و سیدجلال هم حواشی را مدیریت کند. اتفاق جالب اینکه در این فاصله به اوسمار پیشنهاد شد که برای سرمربیگری پرسپولیس باید با ایجنتش قطع همکاری کند و او هم پذیرفت تا به جانشینی یحیی نزدیک شود!

حذف عمان معادلات را بر هم زد

باشگاه پرسپولیس قصد داشت اوسمار را رسما به‌عنوان جانشین گل‌محمدی انتخاب کند و حتی هجمه واردشده از سوی هواداران در اجرای این تصمیم نیز تاثیر آنچنانی نداشت و فقط تاخیر در آن ایجاد کرد. اما در همین فاصله عمان با برانکو با تساوی مقابل قرقیزستان از صعود به مرحله حذفی جام ملت‌ها بازماند تا همه توجهات متوجه برانکو شود. در این میان مرد کروات هم بعد از بازی تیمش سوال خبرنگار عمانی درمورد بازگشتش به پرسپولیس را دوپهلو جواب داد تا مشخص شود همچنان بدش نمی‌آید به پرسپولیس برگردد. همین اتفاق کافی بود تا مدیریت باشگاه از معرفی اوسمار به‌عنوان سرمربی منصرف شده و به‌نوعی مجبور شود مجدد مذاکره جدیدی را با برانکو آغاز کند. در همین راستا از صبح روز گذشته ارتباط با برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس برقرار شد و قرار بود تا دیشب ادامه پیدا کند. در هر صورت احتمال اینکه برانکو با پرسپولیس به توافق نهایی رسیده و در دبی به اردوی این تیم ملحق شود وجود دارد. هرچند رضا چلنگر از پیشنهاد یک تیم قطری هم به این با پیشنهاد خوب مالی خبر می‌دهد. اتفاقی که اگر رخ ندهد آن وقت اوسمار بیشترین شانس را برای هدایت سرخپوشان خواهد داشت.

 

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار