گوناگون

سعید معروف پست و سمت جهانی می گیرد؟

سعید معروف پست و سمت جهانی می گیرد؟

کاپیتان و پاسور سابق تیم ملی والیبال ایران احتمالاً عضو کمیته ورزشکاران فدراسیون جهانی شود.

پارسینه:  فدراسیون جهانی والیبال کمیته‌ای با نام کمیته ورزشکاران دارد که ترکیب آن شامل ۱۰ نفر است که پنج بازیکن از ساحلی و پنج بازیکن از سالنی در آن عضویت دارند؛ البته ۵۰ درصد نفرات را نیز باید خانم‌ها تشکیل دهند.

 یکی از نفراتی که شانس زیادی برای گرفتن یکی از کرسی‌های این کمیته دارد، سعید معروف پاسور و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران است. وحید مرادی، سرپرست فدراسیون والیبال که اخیراً سفری به لوزان سوئیس داشت و نشستی را با مسوولان FIVB برگزار کرد در این خصوص اظهار داشت: شش ماه قبل از برگزاری کنگره فدراسیون جهانی والیبال ثبت نام بازیکنان برای عضویت در کمیته ورزشکاران آغاز می‌شود. به نظر من سعید معروف شایستگی حضور در این کمیته را دارد و فدراسیون والیبال از او برای عضویت در کمیته ورزشکاران حمایت خواهد کرد.

وی ادامه داد: شرایط سختی است زیرا انتخاب نفرات از سوی ورزشکاران جهان است و باید تلاش زیادی برای رسیدن به این هدف انجام شود که در این دیدار سعید معروف را به عنوان اسطوره زنده والیبال دنیا که لقبی است که فدراسیون جهانی والیبال به او داده مطرح کردم و مورد استقبال مسئولین فدراسیون جهانی والیبال قرار گرفت و مقرر شد که فدراسیون والیبال ایران معروف را معرفی کند و فدراسیون جهانی والیبال تا حد امکان در این زمینه مساعدت و حمایت کند.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شده است که سعید معروف هنوز هم یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران به شمار می‌رود و باید دید که آیا شانسی برای حضور در کمیته ورزشکاران FIVB دارد یا خیر؟ و اینکه در صورت حضور در آن کمیته بازهم گزینه هدایت تیم ملی والیبال ایران خواهد بود یا خیر؟

 

منبع: فارس

ارسال نظر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار