گوناگون

پای پادشاه عمان به ماجرای برانکو-پرسپولیس باز شد

پای پادشاه عمان به ماجرای برانکو-پرسپولیس باز شد

هواداران پرسپولیس باید امیدوار باشند عمان از گروهش صعود نکند تا شانس بازگشت او به ایران خیلی زیاد شود.

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس امیدوار است بتواند با برانکو ایوانکوویچ به توافق رسیده و این مربی را متقاعد کند به فوتبال ایران برگردد. در همین راستا نیز قرار است رضا درویش در اواخر این هفته راهی قطر شود؛ چراکه درحال‌حاضر برانکو تمام تمرکزش را روی بازی حساس روز سه‌شنبه تیمش با عربستان قرار داده است. اما نتیجه این بازی تا چه حد در سرنوشت صعود عمان از این گروه و بازگشت برانکو به پرسپولیس تاثیر خواهد داشت، نکته قابل توجهی است. یکی از نزدیکان برانکو در این مورد گفت: «واقعیت امر این است که برانکو زحمات زیادی را به همراه کادرش در عمان کشیده و بسیار امیدوار است نتیجه زحمات سه‌ساله خود را در جام ملت‌های پیش‌رو بگیرد. از طرفی عمانی‌ها هدف‌شان از همکاری با برانکو این بوده و هست که بتوانند با این مربی شانس حضور در مرحله یک‌هشتم جام ملت‌ها و در ادامه صعود به جام‌جهانی را داشته باشند.

از این رو اگر برانکو بتواند بار دیگر عربستان را شکست داده و حتی به این تیم نبازد، شانس زیادی برای صعود از گروهش به مرحله حذفی خواهد داشت. اتفاقی که اگر رخ دهد آن وقت عمانی‌ها و مخصوصا پادشاه این کشور به‌راحتی اجازه جدایی را به برانکو نخواهند داد.

تا الان هم از لحاظ مالی و امکاناتی بهترین شرایط را برای این مربی در کشورشان فراهم کرده‌اند و اگر عمان شگفتی‌ساز مسابقات شود طبیعی است پیشنهاد مالی که آنها به برانکو خواهند داد قابل قیاس با پرسپولیس نخواهد بود. در شرایط فعلی شاید هواداران پرسپولیس باید امیدوار باشند عمان از گروهش صعود نکند تا شانس بازگشت او به ایران خیلی زیاد شود.» این فرد نزدیک به برانکو همچنین تاکید کرد: «هدف باشگاه پرسپولیس باید این باشد که بعد از بازی عمان و عربستان فارغ از هر نتیجه‌ای که در این بازی به دست می‌آید جواب مثبت را از برانکو بگیرند، در غیر این صورت اگر این تیم راهی مرحله بعد شود آن وقت احتمال ماندن برانکو در عمان خیلی بیشتر از بازگشت او به پرسپولیس خواهد بود.»

 

ارسال نظر

  • خلیج فارس

    این همه مربی بادانش و با تخصص چرا از مربیانی که در سن بازنشستگی هستند استفاده می کنید . از اونجا که پرسپولیس تیم دوم استقلالی ها ست ( به گفته امیر قعله نویی ) ، مهدی هاشمی نسب هم مربی استقلال هست ، فرهاد مجیدی مربی پرسپولیس شود و علی منصوریان هم مدیر عامل باشگاه . پرسپولیس در هر بازی ۱۰۰ هزار تماشاگر دارد ، هم آبی هم قرمز ، خخ در ضمن وقتی یک مربی برای یک تیم انتخاب می کنید یحیی گل محمدی باشه و هر مربی دیگر ، اجازه بدهید به مدت قراردادی که دارد کارش را انجام داد با یک یا دو شکست یا زدوبندهای دیگران !! تمرکز مربی و بازیکنان و باشگاه را بهم نریزید و اجازه بدهید مربی کارش را انجام دهد .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار