گوناگون

لیست خرید جذاب پرسپولیس لو رفت

لیست خرید جذاب پرسپولیس لو رفت

با وجود آنکه هنوز سرمربی پرسپولیس رسماً مشخص نشده اما سرخ‌ها در تلاش برای فعالیت در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه هستند.

به گزارش پارسینه و به نقل از فوتبال 360؛ مدیران باشگاه پرسپولیس بعد از پذیرش استعفای یحیی گل‌محمدی، مذاکرات خود برای انتخاب جانشین او را آغاز کرده‌اند و تلاش‌شان بر این بوده که بتوانند با برانکو ایوانکوویچ به توافق برسند. با وجود آنکه هنوز توافقی با برانکو نشده و بعد از دور اول مذاکرات، سرمربی کروات به درخواست مدیران باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی داده اما تلاش پرسپولیسی‌ها برای جلب رضایت او همچنان ادامه دارد. جالب آنکه مدیران این باشگاه برای از دست ندادن فرصت فعالیت در بازار زمستانه، همزمان با فرآیند انتخاب سرمربی به دنبال جذب بازیکن هم هستند.

محمد دلبری عضو هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس بعد از اتمام جلسه فوق‌العاده مدیران این باشگاه که عصر روز گذشته برگزار شد، توضیح داد که براساس لیست ارائه شده از سوی یحیی گل‌محمدی، مذاکرات برای جذب بازیکنان توانمند در حال انجام است. با وجود آنکه عضو هیات‌مدیره سرخ‌ها، نامی از بازیکنان در حال مذاکره به زبان نیاورد اما پیگیری‌های بیشتر نشان می‌دهد که پرسپولیسی‌ها مشغول مذاکره برای جذب 3 بازیکن در پست‌های دفاع چپ، هافبک دفاعی و وینگر هستند.

عبدالکریم حسن به پرسپولیس می‌آید؟

پرسپولیسی‌ها در ابتدای فصل به دنبال جذب دفاع چپ خارجی بودند اما مذاکرات آن‌ها برای جذب بازیکن موردنظر یحیی گل‌محمدی مثبت پیش نرفت و همین مسئله باعث شد تا در طول نیم‌فصل نخست، علی نعمتی گزینه مورداعتماد گل‌محمدی در سمت چپ خط دفاع باشد و محمدمهدی احمدی هم دیگر گزینه در دسترس کادرفنی بود. حالا برای نیم‌فصل دوم، سرخ‌پوشان در سودای جذب مدافع چپ خارجی هستند و در این زمینه مذاکرات با عبدالکریم حسن آغاز شده است.

مدافع 30 ساله قطری که قراردادش با باشگاه الجهرا کویت به پایان رسیده و به عنوان بازیکن آزاد در بازار زمستانه حضور دارد، در سال 2018 به عنوان برترین بازیکن سال فوتبال آسیا رسید و تجربه بازی برای تیم‌های السد قطر و یوپن بلژیک را هم در کارنامه خود دارد. او در 14 سال اخیر عضو تیم ملی قطر بوده و قهرمانی لیگ ستارگان قطر و لیگ قهرمانان آسیا و کسب مقام سوم جام جهانی باشگاه‌ها به همراهی قهرمانی در جام ملت‌های آسیا 2019، مهم‌ترین افتخارات او محسوب می‌شود. مدیران باشگاه پرسپولیس با توجه به حضور نام عبدالکریم حسن در فهرست بازیکنان موردنیاز یحیی گل‌محمدی، مذاکرات با او را آغاز کرده‌اند و گفته می‌شود اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، این مدافع قطری به جمع سرخ‌پوشان پایتخت خواهد پیوست.

خدابنده‌لو به رویای بچگی‌اش می‌رسد؟

میلاد سرلک به پایان دوره معافیت قانونی خود رسیده و همین مسئله باعث شده تا او راه چاره‌ای جز اعزام به خدمت سربازی و جدایی از تیم پرسپولیس نداشته باشد. همین مسئله باعث شده تا یحیی گل‌محمدی پیش از آنکه از سمتش استعفا بدهد، در فهرست خرید خود نام محمد خدابنده‌لو را جای بدهد. خدابنده‌لو در سالیان گذشته بارها نامش در حوالی تیم پرسپولیس مطرح شده اما هیچ‌گاه انتقال او به جمع سرخ‌پوشان رسمیت پیدا نکرده است اما به نظر می‌رسد در مقطع کنونی، شرایط متفاوت از گذشته است.

خدابنده‌لو تحت قرارداد باشگاه مس رفسنجان است اما گفته می‌شود با توجه به مشکلات مالی باشگاه مس رفسنجان، مدیران این باشگاه مخالفتی با فروش او ندارند و در این زمینه مذاکرات آغاز شده و پرسپولیسی‌ها امیدوارند که بتوانند محمد خدابنده‌لو را به عضویت تیم خود در بیاورند. او پیشتر در صحبت‌های خود عنوان کرد که از کودکی علاقه‌مند به تیم پرسپولیس بوده و حالا باید دید انتقال این هافبک 24 ساله به پرسپولیس در نهایت رسمیت پیدا می‌کند یا خیر.

ستاره سپاهان در تور پرسپولیسی‌ها؟

رضا شکاری، گزینه ویژه پرسپولیسی‌ها برای تقویت فاز تهاجمی تیم‌شان است. شکاری در نیم‌فصل نخست برای سپاهان اصفهان به میدان رفت و 2 بار موفق به گلزنی برای این تیم شد و یک‌بار هم در نقش گل‌ساز درخشید. او همچنان تحت قرارداد باشگاه سپاهان است اما گفته می‌شود که عدم پرداخت مطالبات او باعث شده تا رضا شکاری برای مدیران باشگاه اصفهانی نوتیس (اخطار) ارسال کند. هر چند که گفته می‌شود قرار است مطالبات او به‌زودی پرداخت شود اما پرسپولیسی‌ها در تلاش هستند تا نظر این وینگر باتجربه را تغییر بدهند.

پرسپولیسی‌ها در صورت جذب عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو و رضا شکاری ترکیبی پرستاره در نیم‌فصل دوم خواهند داشت؛ البته که جذب شکاری نسبت به حسن و خدابنده‌لو، دشوارتر به نظر می‌رسد و باید دید آیا سپاهانی‌ها در مسیر رقابت با یکی از رقبای‌شان در کورس قهرمانی، رضایت به جدایی رضا شکاری خواهند داد و یکی از مهم‌ترین نقل‌وانتقالات فصل با جابه‌جایی شکاری از سپاهان به پرسپولیس رقم خواهد خورد یا این انتقال بزرگ در بازار زمستانه انجام نمی‌شود.

ترفند پرسپولیسی‌ها برای دور زدن قانون!

مرتضی پورعلی‌گنجی و یاسین سلمانی به دلیل مصدومیت تا پایان فصل در دسترس کادرفنی پرسپولیس نیستند و گفته می‌شود برای رعایت سقف بودجه، قرار است که نام این 2 بازیکن از فهرست سرخ‌پوشان پایتخت خارج شود. همچنین میلاد سرلک هم به دلیل اعزام به خدمت سربازی قرار است نامش از فهرست پرسپولیس خارج شود تا با خروج این 3 بازیکن سرشناس، سقف بودجه پرسپولیسی‌ها برای جذب بازیکن جدید در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه کاهش پیدا کند.

 

ارسال نظر

  • سبحان شاهمرادی اصولگرا

    بنده طرفدار پرسپولیس مردمی هستم.در بین تیم ها خارجی تیم مورد علاقه بنده آتلتیکو مادرید هستش چون نماد مردمی و قشر کارگران بوده ولی از رئال مادرید و بارسلونا متنفر می‌باشم رئال نماد طاغوت و سلطنت و ثروت حرام هستش بارسلونا هم نماد غرب و نهاد ها جنایتکار حقوق بشری و یهودیان هستش. منچستر یونایتد هم منفور بنده هستش چون نماد شیطان پرستی دارا میباشد . زنده باد پرسپولیس و آتلتیکو مادرید این دو تیم مردمی و مظلوم

    • ۹

      عقل نداری راحتی کلا

  • سامان

    این سبحان کرکر خنده هستش کتلتیکو مادرید خخخخ احساس میکنم یه آدم از عصر حجر داره کامنت میزاره

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    نمای روز

    اخبار از پلیکان

    داغ

    حواشی پلاس

    صفحه خبر - وب گردی

    آخرین اخبار